DARI MAHKAMAH JALAN DUTA: KECEDERAAN ANUS AKIBAT LIWAT MUDAH HILANG! - DR. WELLS

Dr Wells bersetuju dengan laporan perubatan forensik yang dibacakan oleh DPP yang menyatakan wujud penemuan bahawa kecederaan pada anus atau rectal area semasa liwat boleh hilang dengan sendirinya dalam masa yang singkat selepas berlaku kejadian tersebut.

Ketika ditanya mengenai keberkesanan pengambilan sample swab di bahagian rectal swap selepas 36 jam berlakunya liwat. Dr. David tidak pasti tapi merujuk pada pengalaman beliau, ia masih boleh digunakan dan tiada penemuan terperinci berapa lama sperma boleh tahan dalam rectal.

Dr Wells memaklumkan bahawa pernah berlaku satu kes di Australia pada mana sperma boleh bertahan selama 55 jam selepas ia diletakkan dalam rectal/anus. Dia menjelaskan bahawa rata-rata kes pada masa sekarang yang dilaporkan sampel swab sperma diambil sekitar 24-36 jam dari masa kjadian.

itu antara kenyataan dr. david wells dalam kenyataan berkaitan kes liwat anuwar ibrahim di mahkamah jalan duta pagi ini. ikuti update penuh di blog THE UNSPINNERS (klik)

Comments

Anonymous said…
Anus ke Anu..?hehe

"Punyai Kereta?
Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S"