JATUHKAN NAJIB MELALUI UMNO... BUKTIKAN PR MEMANG HAPRAK!!

memetik laporan dari portal penipu no.1, malaysiakini SuA PAS, datuk mustafa ali mendakwa wujudnya satu 'gerakan' dari dalam UMNO sendiri yang bertujuan untuk menjatuhkan PM, datuk seri najib razak yang dipimpin oleh beberapa orang bekas menteri yang terpinggir di era ds najib.

spekulasi tersebut menunjukkan PAS, PKR & DAP tidak cukup kuat untuk menundukkan UMNO/BN secara bersendirian. mereka terpaksa menunggu sehingga ada sosok dari dalam UMNO sendiri 'menyerang' sementara mereka mendapat bekalan 'peluru' baru (mencipta isu) untuk tumpang 'menyerang'. sama seperti situasi menjelang PRU12 pada 2008, bila mereka sendiri akur individu yang memainkan peranan paling besar dalam mengucar-kacirkan dominasi kuasa BN adalah tun dr mahathir.

persoalannya jika ds najib jatuh... siapa yang paling kreadibel untuk menggantikan tempat beliau buat masa sekarang?? sudah pasti mereka mahu BN dikepalai oleh seseorang yang lemah seperti teraju 2008, paklah supaya tugas mereka menjelang PRU13 lebih mudah dan impian mereka menjejak putrajaya lebih pasti! ini menandakan benteng kepimpinan ds najib terlalu kebal untuk puak PantatkanRakyat (PR) runtuhkan sehingga menagih harapan orang2 dalam UMNO sendiri membantu tugas mereka menjahanamkan kerajaan BN.

.

Comments

Anonymous said…
aha! siapa cakap PM lemah sape cakap dia lembut. Najib sekarang bukan seperti jangkaan awal pembangkang seorang yg sentiasa 'yes' apabila digertak lawan.. dia tahu menjaga mandat rakyat dan BN cuma mungkin dia kecewa kerana susah jumpa jalan penyatuan dari kaum cina yang mula lari akibat kegagalan pimpinan lalu di PRU12.
Anonymous said…
Ni orang yang cakap nak jatuhkan najib melalui UMNO---Lu ada otak ka. Satu jatuh seribu timbul tak kira apa lu punya parti. Tapi gua gelenti dalam DAP satu jatuh, satu malaysia boleh timbol lo. Nak tak apa sebab,DAP punya orang semua bangsa ada cam.
Majoriti boleh menang tapi bila majoriti boleh kalah, itu bererti penyokong majoriti berpaling tadah.
Anonymous said…
Hidup BN :)

"Punyai Kereta?
Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S"