#MURTAD #DUMC : PAPAGOMO JUGA AKAN SAMAN KHALID SAMAD!!

Hangat di IPP Petaling Jaya petang tadi bila Khalid Samad & the gang datang membuat laporan polis ke atas blogger PapaGomo atas tuduhan memfitnahnya berkaitan dokumen sita gereja DUMC oleh MBPJ. Berita tersebut boleh di baca di SINI (KLIK!)



Berdasarkan statement yang dibuat oleh Khalid Samad, PapaGomo juga mempunyai hak untuk menyaman MP Shah Alam itu kerana telah mencemarkan reputasinya sebagai seorang blogger tersohor sebelum polis sendiri memulakan siasatan. Khalid Samad cuba menjatuhkan kreadibiliti blog PapaGomo dengan membuat konklusi melulu blogger tersebut menghidangkan fitnah2 kepada pembacanya sedangkan siasatan dan perbicaraan berkaitan kes saman ini belumpun bermula.

Siapa yang betul dan siapa yang salah biarlah ditentukan oleh mahkamah... PapaGomo sendiri pastinya mempunyai bukti kesahihan dokumen2 tersebut yang akan dikemukakan di mahkamah nanti. Mustahil dia menyiarkan tanpa sumber sahih & diyakini, Khalid Samad jangan cuba menutup kebenaran dengan hanya membuat laporan polis. Khalid Samad jangan cuma menamatkan 'lakonan' ini di luar pagar IPD sahaja, biar mahkamah tentukan Khalid Samad ataupun PapaGomo yang menipu!

Jadi gua seru di sini, PapaGomo juga harus menyaman Khalid Samad kerana telah mencemar kredibiliti & reputasinya sebagai blogger, juga untuk mempertahankan maruah blogger2 proBN yang lainnya... Saman RM8juta Gomo, jangan tak saman!!

.

Comments

Anonymous said…
kahh kah apa khalid peduli...... kalo dia kalah pun tabung gereja bley tolong settle saman tu!
Anonymous said…
Yahoo Gomo boleh saman balas! Kalau saman balas jangan sikit-sikit Yoep. Paling tidak biar tinggal spender aje.
Anonymous said…
macam ni nak jadi pemimpin? dulu Dr Mahathir dikutuk habis dalam internet, dikeji dengan tohmahan kotor, siap tulis novel shit lagi, dia tak saman pun. rugi sebab pakatan punya pemimpin hati kecik sebesar biji kacang hijau.
mengaku la oi, hangpa menang kerana politik fitnah dan kutuk. perangai suka bangkang selalunya dipunyai oleh otrang yang hidup serba tak puas hati atas kejayaan orang lain.