..

UNDER CONSTRUCTIONS...




menitik air mata gua tengok video kat atas tu... bukan sedih tapi kesian bila tengok puak2 PakatanRabak ni dah meroyan tahap beruk sarkas hilang anak mengimaginasikan PUTRAJAYA! tak mampu gua nak fikirkan secara positif mereka optimistik dapat 'menakluk' putrajaya lepas PRU13 nanti dengan langkah yang semakin sumbang & longlai.

pertamanya gua percaya sesebuah pihak yang mahu menggantikan sesebuah pihak lain sepatutnya cuba membuktikan mereka mampu melakukan sesuatu yang lebih baik, tapi PakatanRabak ni tak terdayapun melakukan semua itu... apa yang mereka reti hanyalah memburukkan pihak lain UMNO/BN dengan pelbagai polemik & spekulasi penipuan yang asyik kantoi dan terus kantoi!

uishhh joe bedul menyanyi plak dah lepas percubaan menjadi pengacara 'terjah video seks boss' kurang menampakkan impak. miming pun miminglah joe... what a blo0dyfool bedul!

1 das tembakan!:

Tuan Tanah said... August 19, 2011 at 4:29 PM

hahahaha sumpah macam sial.kesian aku tengok pakatan ni..macam HAREEEM!!

 
Top