..

UNDER CONSTRUCTIONS...

JAMUAN HARI RAYA PAS, TAMAN MELEWAR - 11/9/2011
Jarang Mohamad Sabu elak soalan wartawan. Malah, Timbalan Presiden PAS itu juga pantang tolak mikrofon.

Maksudnya, beliau memang suka bercakap sebab itu dapat jolokan ayam sabung PAS kerana hebat berkokok berceramah sana sini.

Dengan stail dan gaya bersahaja, Mat Sabu kerap buat lawak bagi tarik penonton.

Kalau depan wartawan pulak, tutur kata beliau macam Datuk Seri Anwar Ibrahim – ada lawak, marah dan kadangkalai penuh sindiran.

Namun, abang Mat kita tutup mulut rapat bila minta komen pasal rakaman perbualan telefon seks di laman Youtube didakwa suaranya dengan seorang wanita dipercayai Normah Abdul Halim yang pernah ditangkap di sebuah bilik hotel di Kota Bharu pada 1994.

Memang pelik cara Mat Sabu layan wartawan Agendadaily dan beberapa media lain yang ‘tangkap’ beliau di jamuan hari raya PAS Pusat di Taman Melewar, petang Ahad.

Awal-awal lagi beliau nampak macam malas nak layan wartawan sebaliknya duduk di kerusi di pintu masuk dewan PAS pusat itu untuk bersalaman dengan orang ramai yang menghadiri jamuan tersebut.

Mana boleh tunggu, wartawan terpaksa kepung Mat Sabu nak tanya komen beliau isu itu.

Ditanya sama ada beliau sudah dengar rakaman itu, “No Komen” katanya.

Selepas itu ditanya samada, beliau mahu nafi itu suaranya.Jawapanya sama ”No Komen.”

Bila ditanya, nak saman tak pihak yang siar rakaman itu, “No Komen,” katanya dalam nada suara serius.

Barangkali malu kerana tak dapat jawap soalan yang semua orang ingin jawapanya itu, Mat Sabu tempelak wartawan dan kata, dah tau wartawan nak tanya pasal itu (rakaman telefon seks).

Rupa-rupanya dalam hebat Mat Sabu ada juga lemahnya.

Tanyalah mana-mana wartawan, jika sesiapa ditanya dan asyik jawab no komen, mesti ada yang kata , “Lu fikirlah sendiri!”. -11/9/2011 - AGENDADAILY


"NO KOMEN??"
Dah macam artis dah Mat Sabu menjawab skang...
Itu jawapan 'play-safe' untuk menutup sebuah kebenaran!
Tak nak jawab & tak nak saman mengenai isu phonesexnya...
nampak sgt Mat Sabu tak berdaya memutarbelitkan
fakta sejarah yang satu ini!

MAT SABU GONNA BE HISTORY... BADDDD HISTORY!!
.

8 das tembakan!:

headbomb said... September 12, 2011 at 12:40 PM

keke artis termasyhur sekarang si mat shabu ni kekeke

whiteorange said... September 12, 2011 at 12:43 PM

sedikit pun tak ada mirip artis, tapi ada mirip Anwar, percakapan, perbuatan dan tindakan ..

Anonymous said... September 12, 2011 at 12:59 PM

Wartawan... bebal untuk faham maksud dia...

No Komen ... mksudnya... Tanya Nor Mah.. Nor Mah ...Nor mah....

Anonymous said... September 12, 2011 at 1:06 PM

Bodoh la korang semua..... Takkanlah insan semulia Mohammad Sabu akan bercakap macam itu. Terdesak sangat dah UMporNO ni!!

Anonymous said... September 12, 2011 at 1:59 PM

Kahkahkah... mulia konon... serabut normah je yang dia tahu... mulia konon.. Allah maha kaya.. dengan kuasa Nya semua telah terbongkar

Anonymous said... September 13, 2011 at 9:07 PM

mat sabu mulia? lobang jamban lagi mulia dr at sabu..bukan umno yg porno...matsabun yg pornstar..hahah...cam anuwar jugakk....

Nur Raihana Abd Rahim said... September 21, 2011 at 8:00 AM

mulia??hanya Allah shj yg tahu mulia atau tidak seseorang itu.kita tida layak menilai prg lain mengikut ketaksuban kita sendiri.namun begitu jika dpt menjaga maruah diri ketika hidup di dunia bleh juga la nk ckp mulia.klu dah tersebar cerita2 aib,muliakah?no komen

matahati said... October 3, 2011 at 11:00 PM

Kena mu Mat Sabu kali ni. Mengutuk, mengejek, mengeji, mengumpat, memalukan orang ialah profesyenal dia selama ini. Kali ini, Insyallah, Allah bagi ke dia sendiri sebagai balasan bertahun-tahun buat kerja yang tak baik. Mu rasa sendiri Insyallah, Mat Sabu.

 
Top