..

UNDER CONSTRUCTIONS...

Pro komunis semenjak ISA dimansuhkan semakin menggelupor hendak mencari isu-isu panas. Akhirnya terpaksa hijack laman seswang PM Bangla. Kisahnya di pautan ini


TERIMAKASIH BANYAK-BANYAK MYKMU kerana cepat bertindak.

Fuziah Rektor Pecah Dare kantoi lagi. Aek kantoi je lah pencacai pro komunis nie. Tak serik-serik lagi ke? Sudah-sudahlah buat malu pemimpin pakatan pro komunis sahaja.

MULA-MULA HIJACKED LAMAN SESAWANG TERSEBUT KEMUDIAN EKSYEN TERLEBIH DOK NGAKU.


KEMUDIAN BUAT FITNAH YANG BUKAN-BUKAN
kerja siapa ?
Si Julitawan Jadian Milosuam-suam kuku


Lepas itu hacker itu mohon maaf pulak .....


Julitawan milosuam-suam kuku saja buat provokasi murahan agar ada desakan supaya ISA tidak dimansuhkan
=====================



dipetik dari: semaremas.blogspot.com

gua tengok berjela2 komen kat blog milosuamkuku pasal
isu ni dari penyokong2 PRabak... kesian kena tipu idop2!!
sampai themeloyainsider & hahaharakahkahkahdaily pun pick-up
berita yang tak berasas camni...
nampak sangat mereka senang sangat terpengaruh dengan
propaganda dusta tanpa berfikir & menyelidik!
.

5 das tembakan!:

Anonymous said... September 17, 2011 at 4:33 PM

KAN AKU DAH KATA, PENYOKONG2 MILOSUAM TU SEMUA BODOH. DARI DULU SAMPAI SKRG MEMANG CAMTU LA JUGAK. SPESIES BODOH BELAKA..HEHEHE

Anonymous said... September 17, 2011 at 6:11 PM

milo suam tu pondan bapok cilaka setan babi anjing, buat fitnah, sebar fitnah. banyak kali buat lepas tu mohon maaf. babi punya manusia.anjing sial cilaka. perangai babi anjing setan. hitler pun aku tak benci macam aku benci bapok pondan cilaka ni.babi ko milo suam pondan bapok cilaka.

BatuBurok said... September 18, 2011 at 10:08 AM

kalau kita mencarut lagi nampak kita pondan jugak...tk puas hati bertumbuk jelah..tapi itu ana rasa pasal ana pun dah banyak juga ada jahitan jahitan kecil di badan...berjuang harus berkorban apa saja...

msia ada embassy di bangladesh...kena lah pihak kementerian luar negeri bincang dgn pihak bangladesh untuk ambik tindakan sapa yg hack dan tulis yg bukan bukan...geng bangla pun boleh jugak track sapa yg buat tu...

Malaysian News today said... September 18, 2011 at 10:56 PM

Dear tuan, saya mengaitkan laman web anda.Saya berharap anda tidak keberatan untuk menghubungkan saya kembali.
ini laman web sayahttp://malaysiannewstoday.blogspot.com/

Malysiannewstoday: Terima kasih..

Nightroad said... September 21, 2011 at 6:16 AM

aku cuba dan cuba mempercayai artikel korg ni..ha3..

 
Top