HUDUD - SEKALI LAGI MENJADI UMPAN PILIHANRAYA PAS!!

episod wayang politikal lapuk PAS diulang siaran. mungkin pada firasat sendiri nik aziz merasakan tarikh PRU13 akan berlangsung dalam masa terdekat, PAS mencampak kembali umpan tipikal mereka untuk memancing undi khusus kepada penganut islam yang belum sedar pendustaan tegar yang telah mereka lolongkan sekian lama - HUKUM HUDUD!

bagi PAS hudud bukan lagi perjuangan suci menegakkan panji2 islam, tapi umpan paling efektif untuk mensadiwarakan perjuangan politik mereka demi serakah kuasa. kerana mereka seharusnya sedar idea itu tidak pernah disokong oleh rakan2 mereka dalam PRabak, sedangkan PAS hanya memegang kerusi minoriti untuk menentukan dasar & halatuju pakatan itu.

hudud akan cuma berkumandang setiap kali menjelang PRU. seperti menjelang PRU tahun 1990 PAS meletakkan hukum hudud dalam senarai teratas manifesto mereka, tapi menjadi hajat yang pura-pura tak kesampaian kerana kenaifan mereka sendiri.

diksi hudud dibisukan sejak tahun 1995 bila mat sabu ditangkap khalwat dengan isteri orang dalam bilik 121, hotel perdana KB... mat sabu sepatutnya menjadi individu pertama dikenakan hukum hudud di kelantan. menjelang PRU tahun 1999 hudud dikompang lagi... begitulan juga dalam PRU-PRU selepas itu. (saksikan video di bawah untuk lebih pencerahan tentang pembohongan PAS berkaitan hukum hudud)



pendirian rakan2 pimpinan mereka dalam PRabak memberi satu justifikasi jelas hukum hudud hanyalah laungan retorik PAS semata-mata. anwar ibrahim & PKR tidak pernah menyatakan sokongan kerana itu pasti menjejaskan langkah mereka menjejak putrajaya. DAPig pula sudah memberi amaran keras menolak apa saja dasar bersama yang berkaitan islam... sebab itulah tiada sepatahpun perkataan islam atau hudud yang termaktub dalam BUKU JINGGA yang mereka canangkan.

PAS akan terus memperbodohkan penganut2 mereka dengan menjadikan hudud sebagai umpan PRU. mana mungkin hukum hudud dapat mereka laksanakan bila frasa NEGARA ISLAM juga terpaksa mereka mengalah dan diubah kepada NEGARA BERKEBAJIKAN!

"over my dead body!" - karpal singh

Comments

Anonymous said…
bentangkan hudud tu dulu kat mat sabung dan nwar, kemudian bentangkan kat khalifah lim kau siol dan khalifah lim gila engkau. kemudian drafkan pertuduhan yang pertama kepada mat sabung kerana berzina dan menuduh nwar meliwat tanpa 4 saksi yang adil, tuduh juga nwar kerana meliwat dan berzina dan bermukah dengan bini azmin ali sehingga mendapat anak namanya afifa. buktikan keikhlasan perjuangan anda dengan tindaka yang adil.
Kapal Sink said…
..eh biar betul Nik Aziz cakap ni. Sebelum keluarkan kenyataan minta DS Najib timbang untuk laksanakan Hukum Hudud, adakah dia telah dapat kebenaran/izin drp Pengurusi Pakatan Rakyat untuk bercakap tentang Hukum Hudud. Sebelum hendak bercakap ttang Hukum Hudud dgn DS Najib, pergi bincang dulu dgn puak DAP. Ada berani ke ???

Tak usahlah main gimik politik murahan..rakyat sudah kenal siapa PAS kecuali yg taksub gila khinzir..