LANGIT MASIH MENDENGAR...

syukur gua masih diberi kekuatan untuk terus bersama pejuang2 siber di medan perang maya ini. bukan kerana masalah gua dah selesai, tapi kerana dorongan & keprihatinan sahabat2 untuk gua meneruskan perjuangan ini. walaupun bukan bantuan di sudut material... tetap gua terharu dengan semua kata semangat yang diberikan, membakar iltizam untuk gua menggalas kembali 'senjata' dan menyertai barisan pejuang proBN yang makin sengit menembak musuh2 durjana!

satu yang harus semua faham mengenai blog 1PELURU... gua cuba untuk MELAWAN DENGAN KREATIVITI walau sesekali diselit juga unsur2 provokasi & intelektual(???)... takdelah se'intelektual' mana, tapi pendapat peribadi dari dimensi pemikiran yang tersendiri. ini kerana kurangnya pengisian KREATIF dalam blog2 proBN... walaupun kita sudah cukup banyak dengan blog berbentuk provokasi, intelektual & syok-sendiri.

mari kita isytiharkan 'gencatan senjata' dalam permusuhan sesama kita untuk buktikan betapa kita lebih kuat bila bersatu suara...


nantikan
siri novel
'32 JAM MENJELANG PRU'
di blog 1PELURU
bermula malam esok...
=)

sinopsisnya; kita 'selongkar' dulu apa yang ada dalam otak psiko anwar ibrahim dalam masa tak sampai 2 hari menjelang PRU13... kerana kali ini adalah hidup matinya dalam bidang politik tanahair... dan apakah nasib yang akan menimpa kerajaan/BN selepas keputusan PRU13 diumumkan?
.

Comments

putra merdeka said…
alhamdulilah...syabas bro!
RR said…
thanxz semua yg bagi support... tak kira via blog ini, sms, call atau yg jumpa secara langsung di KLIhotel tempoh hari... lu org suma mmg beshhh!!