..

UNDER CONSTRUCTIONS...


Bagi MP Kuantan - Fuziah Salleh, Lynas adalah satu-satunya isu yang boleh diulang-siaran dan diputarbelit dalam usaha untuk mempertahankan kuasanya di parlimen itu. Lynas sudah menjadi isu taboo bila pelbagai fakta mengenainya telah diterangkan melalui medium online & offline oleh kerajaan.

Loji tersebut mempunyai spesifikasi ketat bertaraf antarabangsa yang wajib dipatuhi oleh syarikat tersebut. Malah, piawaan yang diunjurkan oleh pihak Lynas pula sebenarnya melebihi piawaan standard yang diperlukan.

Pelbagai usaha telah dilakukan oleh Fuziah untuk memesongkan pemikiran penduduk khususnya di sekitar Gebeng & Kuantan. Mungkin penghasilan video bodoh ini adalah usaha terakhir Fuziah, mempengaruhi secara FIKSYEN setelah semua fakta2 dustanya mengenai Lynas ditempelak...



Fuziah Salleh telah memalukan seluruh keturunanannya dengan penghasilan filem pendek ini... lakonannya seperti biawak tersedut radioaktif! Gua fikir Fuziah sepatutnya berlakon filem lucah, tak ada bezanya dengan filem sengal sebegini!

Baca juga di blog MIM (klik)

.

12 das tembakan!:

Anonymous said... November 16, 2011 at 7:43 AM

Tak ade dalam sejarah ahli parlimen sebodoh ini.Kasihannya orang Kuantan.

Anonymous said... November 16, 2011 at 3:18 PM

MP ke ni.. bodoh giler .. xde MP sebodoh MP ni.. hina makanan siall

Anonymous said... November 17, 2011 at 8:19 PM

MP ka.. awat macam org bodoh x blajaq.. nak tipu org kampung boleh la.. samala dengan penyokong.. pemimpin mencerminkan penyokong.. malu betul aku..x wibawa langsung.. blajar U mana dulu ni.

Anonymous said... November 20, 2011 at 2:43 PM

Ooi bro ckp baik sikit orang kampung pun sekolah tinggilah, cuma YB tu dapat tipu orang2 yang pendek akal je..???

Anonymous said... November 20, 2011 at 2:44 PM

Ooi bro ckp baik sikit orang kampung pun sekolah tinggilah, cuma YB tu dapat tipu orang2 yang pendek akal je..???

Anonymous said... December 18, 2011 at 12:33 AM

Chakap busuk macam puki je !

Anonymous said... January 11, 2012 at 4:02 AM

Macamlah org kuantan boleh pilih mp macam nie.memalukAn!tengoklah tenaga produksi.semua kafir.nie lai sorang melayu bodoh dianjingkan dalam politik.memalukan.tolak pkr bodoh!Tak habis habis buat benda bodoh.apa benda yg tolong rakyat pun aku tak tahu.

Anonymous said... January 16, 2012 at 8:55 AM

Memang bodoh sungguh!

Anonymous said... February 22, 2012 at 10:31 AM

ha ha ha kesian betul...digunakan sehabis baik untuk menjadi umpan politik...waste of time je layan...

Anonymous said... February 24, 2012 at 2:32 PM

Suatu penghinaan terhadap rezeki Allah. Bahlol.

Anonymous said... February 25, 2012 at 5:04 PM

memalukan. apa bangang sangat ahli parlimen ni tak sedar ke.. awk tu di perbodohkan. kesian

 
Top