LIVE #PAUMNO 2011 : @LISASURIHANI & @SERINAREDZUAWAN DAH PAKAI BAJU PINK... @WARDINASAFIYYAH BILA LAGI?!

Kehadiran Lisa Surihani dan Serina Chefwan ke majlis perhimpunan sayap Puteri UMNO 2011 merenjis semangat baru kepada Puteri UMNO dalam usaha memperjuangkan agenda tulus mereka untuk nusa & bangsa.

Lisa Surihani menerima Anugerah Pencapaian Khas Pergerakan Puteri UMNO, manakala Serina memuji ucapan Ketua Puteri, Datuk Rosnah sambil menyatakan sokongan penuh kepada perjuangan UMNO melalui kicauan twitternya!

Percaya atau tidak, blogger PR tidak akan berani menyiarkan atau membuat sebarang spekulasi mengenai kehadiran personaliti popular ini kerana mereka tahu semua itu akan menjadi backfire kepada mereka. Cubalah spekulasikan kehadiran Lisa & Serina jika mau tengok berduyun-duyun peminat mereka menyertai Puteri UMNO... =)

Lisa, Serina... ramai lagi artis Malaysia yang TAHU BERSYUKUR sudah menyatakan sokongan langsung kepada parti yang sudah lama berkorban untuk kemakmuran dan kegemilangan bumi yang mereka pijak... Wardina dan Bob Lokman tak sedar2 lagi???




untuk foto2 lain sila ke blog MAT KILAU PENANG
.

Comments

hangkedee said…
meluat aku tenguk tv 3 suku masih guna bekas model lupa diri baru pakai tudung 3 hari berlagak ustadah
Parin's wife said…
tak baik ckp mcm tu.seolah12 menghina org yg bertudung pulak.tudung takde kena mengena dgn prangai si dia tu.
Anonymous said…
TAK LAMA LAGI DEPA AKAN KUTUK SURIHANA PSL TAK PAKAI TUDUNG..

AKU DAH KATA YANG RAMAI BAWA POKOK, TEPI LAUT, TEMPAT2 SUNYI BERDUA-AN TU PAKAI TUDUNG LAH HAPRAK OI TUTOP ATAS BUKA BAWAH.
RR said…
raihana... saya x sebut pasal tudung... saya sebut pasal baju pink!

pakai tudung pink nampak lagi ayu ape... =)
Unknown said…
Salam tuan.

Tahniah kpd Puteri. Petanda baik kerana Puteri Umno sudah mula diterima ramai, kusunya para artis muda yg sedang meningkat naik.

Disamping itu, mohon utk linkkan blog saya disini. Bolehlah kita bertukar2 maklumat, insyallah. Blog tuan telah saya linkkan di blog saya. Terima kasih.

Link saya :http://ibm-akusayangumno.blogspot.com