PANAS!! DARI SEKSUALITI MERDEKA KE LIBERALISASI AGAMA!!

Seksualiti Merdeka bukan sekadar menggugah permasalahan moral, tapi melangkau ke dimensi lebih menakutkan - mengancam aqidah! Pengharaman program itu oleh pihak polis dianggap langkah tepat jika dilihat dari sudut ketidaksesuaiannya dengan realiti adab & budaya di negara kita. Baca selanjutnya...



"BEYOND SEXUAL FREEDOM TO SPIRITUAL LIBERATION"


Itu slogan yang dijulang oleh kumpulan LGBT di peringkat antarabangsa, mengheret makna kebebasan/kemerdekaan dalam perspektif dekaden mereka.

Tidak hairanlah perjuangan kumpulan ini menuntut hak mereka turut disokong oleh golongan pejuang liberalisasi agama di Malaysia seperti Marina Mahathir (SiS), Anwar Ibrahim dan kebanyakan pemimpin2 Melayu di dalam PKR.

Dipandang secara polos, Seksualiti Merdeka bukan mempromosikan homoseksual atau seks bebas... sekadar memperjuangkan hak golongan LGBT supaya diterima oleh masyarakat secara saksama. Tapi jika diteliti apa yang tersirat di sebalik tujuan penganjuran acara ini, jelas menunjukkan mereka cuba untuk mencabar budaya dan tatasusila masyarakat Malaysia yang majoritinya ummat Islam yang menolak konsep liberalisasi agama.

Anwar, Ambiga dan Marina cuba mengubah Malaysia mengikut acuan mereka... Seksualiti Merdeka adalah langkah awal dalam mempromosikan liberalisasi beragama di negara ini. Ludah & tolak ke gaung sosok2 ini sebelum terlambat!
.

Comments