SELEKSI JUMAAT: SURAT KEPADA SYIAH!!


Syiah adalah mazhab yang cuba di setarafkan dengan 4 mazhab besar, seperti Mazhab Syafee, Hambali, Maliki dan lain-lain, tapi mazhab Syiah tidak boleh di setarafkan dengan Mazhab tersebut kerana mazhab Syiah itu terlalu menyimpang dari ajaran Islam. Perkara ini terjadi kerana Syiah berasal dari parti politik penyokong Saidina Ali yang taksub lalu menukar gerakan kepartian kepada satu ajaran agama secara revolusi yang cuba disetarafkan tapi ulamak sunnah 4 mazhab sepakat menolak kerana mereka tidak selari dengan sunnah waljamamah terutama bab mengkafirkan sahabat dan memalsukan hadith.

SURAT KEPADA AH...

AH... Apa khabar lu di sana, gua di sini sihat, Cuma batuk batuk kecil akibat terhidu asap ubat nyamuk.

Cuaca di sana bagaimana?

Cuaca disini kadang kadang mendung, kadang kadang hujan yang membuatkan angin yang bertiup kencang dari arah timur laut selaju 40 hingga 50 kilometer sejam (Kmsj) lalu laut bergelora dengan ombak mencapai ketinggian 3.5 meter yang amat merbahaya kepada bot-bot kecil.

Arggh, lupakan itu Ah...

Tujuan gua menulis surat ini adalah bukan kerana gua mahu jual basikal,tapi

Gua tahu lu ada adik perempuan banyak cantik,

Boleh tak gua nak kahwin mutaah dengan adik lu?.

Lepas puas bersetubuh, gua habiskan kontrak.

Jangan bimbang, gua akan jamak solat sebelum jimak,

Maka ada banyak masa untuk jimak sebab solat sudah jamak,woha!

Adik lu mesti suka,

Tolong ya Ah, gua cinta sama adik lu..

Sekian -

pecah kaca pecah gelas, adik lu memang class!

NAMPAK TAK SIMILARITI SYIAH & PAS?
BACA ARTIKEL PENUH DI SINI (KLIK)

BACA ARTIKEL 
MAT SABU TAK PERNAH MENAFIKAN 
DIA MENGAMAL FAHAMAN SYIAH DI SINI (KLIK)

Comments