..

UNDER CONSTRUCTIONS...




Ni kira hero PR la ni bila boleh buat pendedahan kononnya detikperubahan.com ditaja UMNO?? Gua ingat Hanief ni cuma seekor beruk yang terlebih masa lapang... Apa salahnya Kickdefella nak buat portal sendiri, salah ke EA jadi author kat portal tu... EA tu timbalan menteri mana, setpol siapa? mana proof UMNO yang biaya portal ni? author/journalist dalam TMI, MK, FMT, ETC bukan ahli mana2 parti ke? malaysiakini.com ditaja NED taknak kecoh pulak!

Ntah apekejadah, mamat yg buat pendedahan bahalol macam ni pun pencacai2 PR angkat seperti wira!

2 das tembakan!:

Anonymous said... December 19, 2011 at 1:33 PM

suara hanief ni macam bapok je..tergelak aku baca!

Anonymous said... December 20, 2011 at 11:29 AM

pendedahan mnde tah..

 
Top