PANAS!! AHLI POLITIK TERLIBAT DALAM SINDIKET PELACURAN PENUNTUT IPT!!

Insiden dua hari lalu di perkarangan PWTC membawa kesan menyeluruh kepada sistem pendidikan tinggi negara... bukan di sudut positif, tapi lebih kepada negatif! Kita boleh lihat bagaimana mahasiswa2 yang dikepalai oleh penuntut UPSI, Adam Adli bertindak bahalol menurunkan bendera DS Najib Razak. Dalam kerajaan meminda Seksyen 15 AUKU untuk memberi lebih kebebasan kepada penuntut IPT berpolitik, ahli2 parlimen PR sudah mula 'melacurkan' penuntut2 IPT untuk mengaut laba politik untuk mereka.

Baca ulasan blog PISAU.NET di bawah:

(gambar ini sekadar hiasan)

Nilai politik para pelajar ini ibarat bohsia yang diumpan top-up prepaid oleh bohjan untuk dijadikan habuan selingkohan politik gampangan haprak pakatan.

Pisau melihat tindakan PKR & pakatan menggunakan khidmat budak budak hingusan untuk menyerang Umno satu tindakan pengecut.Tian Chua dan beberapa pemimpin PKR menjadi dalang merancang menyerang Ibu Pejabat Umno dan bertindak biadap menurunkan bendera Presiden parti Ds Najib.

Jika inilah jenis provokasi yang dibuat oleh pencacai,anjing anjing dan barua pakatan maka mereka sengaja mahu mencetuskan kekacauan dan pergaduhan.

PKR dah jual ! Sudah pasti ia akan HABIS Di Beli tak lama lagi!

Pisau berasa kesian pun ada jugak pada budak budak melayu banggang tak cukup CGPA ni,anda nampak tak budak cina atau india yang berarak? Siapa yang mengetuai perarakan haram? Tian Chua! Siapa jadi kaldai dan anjing kepada ahli parlimen sosialis ini?Budak melayu!



dipetik dari ---> PISAU.NET


adam adli akan jadi 'mangsa' terbaru seksual luar tabii anwar??

Comments

Anonymous said…
betul tu bro..kesian dekat bdk2 ni..yg terlibat semua bbdk Melayu..bbdk Cina n India bz study,bbdk Melayu ni bz nk jd jaguh..