BONGKAR #901!! MUSLIMAH PAS SEBENARNYA PRAKTIS GOSPEL GEREJA DI TENGAH JALAN!!



Dipetik dari MPP ONLINE:

Gua baru lepas bersembang dengan sorang kenalan kristian berkenaan pembebasan Anwar dari kes liwatnya.. Suka bukan main sahabat gua tu sebab dia memang penyokong Anwar..

Dan dalam banyak-banyak cerita, member gua bagitau yang dia cukup pelik bila tengok Muslimat PAS menyanyi di tapak parking Mahkamah hari tu..

Kata dia, irama lagu yang Muslimat PAS nyanyi hari tu adalah irama pemujaan kristian yang biasanya dinyanyikan dalam gereja.. Betul beb.. Irama tu adalah irama Gospel!!!

Ketua kumpulan Koir Muslimat Parking Lot..

Gua pun terkejut bila member gua dedahkan cerita ni.. Kata member gua, apa yang dorang nyanyikan tu ialah 'rendering' dari Gospel music bertajuk 'When the Saints Go Marching In' menggunakan bahasa Melayu..

Sebab tu lah dia rasa pelik sikit bila dengar Muslimat PAS yang terdiri dari wanita Islam menyanyikan irama gereja.. Selalunya Rahib dan Paderi je nyanyi macam tu katanya..

Gua memang tak percaya pada awalnya beb.., tapi bila gua cari dalam Youtube berdasarkan panduan yang diberi oleh member gua tu, rupanya memang betul lah..

Korang tengok sendiri ye video yang gua tepek kat bawah ni...


So.., apa kejadahnya semua ni beb? Takkan Muslimat PAS buta kayu sangat sampaikan sanggup menyanyikan irama Gospel sempena pembebasan Anwar?

Kalau nak menyanyi sekalipun, takkan tak ada irama lain yang boleh dinyanyikan sampai terpaksa pilih irama gereja? Nampak sangat Muslimat PAS semua bodoh melantun-lantun!!

Gua nak tanya Dr Mariah yang sebelum ni sibuk sangat defend perangai monyet Muslimat PAS di parking Mahkamah.., taknak komen ke pasal isu yang gua bongkar nih?

Berani ke Dr Mariah jawab? Irama Gospel tu beb.., bukan irama dangdut tauu... KANTOIIII... Dah terbukti.., istilah bangang tu memang dikhaskan buat pentaksub politik PAS..

Jom kita tengok sekali lagi Muslimat menyanyi Irama Gospel.. Kat Malaysia saja ada macam ni beb... Hahahaha!



Comments

Anonymous said…
KALAU DAH POMPUAN MACAM NI PUNYA BANGANG DGN BANGGA MEMPERBODOHKAN DIRI SENDIRI...

AKU ORG MELAYU MALU LA...

PUAK MUSIBAT PAS TAK SUKA KAT GOLONGAN MAMAK SGT2 TAPI SORG MUKA MAMI PUN AKU TAK NAMPAK...

DIORANG NI IBARAT PEJUANG KRISTIAN LA...

PEJUANG HAMAS...
Anonymous said…
Lagu NEGARAKU macam mana pulak..
TUMPANG LALU said…
Wanita Perancis pandai menari joget