..

UNDER CONSTRUCTIONS...


Blogger MiloSuam2Kuku dan black propaganda yang asyik terkantoi sudah menjadi satu pasangan sinonim.

Walaupun tidak menuduh dilakukan oleh geng musuh mereka/UMNO, tapi MiloSuam2Kuku telah membuat andaian awal kemungkinan berita ini di'spin' oleh blogger2 UMNO bahawa Adam Adli sendiri yang menyimbah cat ke keretanya untuk menagih simpati.

Orang cakap gambar boleh menceritakan seribu patah perkataan.... Lihat sendiri gambarnya, jika benar pihak yang membenci Adam Adli yang melakukan perkara tersebut, mengapa dia bodoh sangat simbah cat kat 'bumper' kereta saja??

Kita boleh bayangkan sesiapa yang berniat melakukan kegiatan khianat dengan menyimbah cat ke kereta, bahagian yang dituju semestinya cermin kereta... Apatah lagi bila kereta tersebut diletakkan di tempat terbuka!

Kesimpulannya strategi mencurah simpati ke atas Adam Adli ternyata gagal... Sudah2lah MiloSuam2Kuku, ini black ops yang lucu & black propaganda yang kantoi lagi!

5 das tembakan!:

Anonymous said... January 20, 2012 at 2:48 PM

iya..betullah..kalau org marah dan geram, dia takkn simbah kat bamber sj. itu pun skit jer kena.
kalau benar pyimbah itu org yg sakit hati, sudah tentu dia akn simbah cermin depan dan bonet depan keta. paling tidak, sparuh keta akan kena simbah.
ini tidak, nampak sangat simbah ala kadar ja...

-aku mula berfikir

Anonymous said... January 20, 2012 at 2:57 PM

milo BASI kantoi lagi

Anonymous said... January 20, 2012 at 4:23 PM

alah kalu dibakar pun bagus juga.budak kurang ajar ni biar dia rasa di balas dengan balasan yang kurang ajar juga. kereta kancil je pun. kalau setakat simbah cat pastu sikit kat bumper je buang masa. tak trill la bro. buat cerita lain yang lebih logik sikit

Anonymous said... January 20, 2012 at 5:26 PM

Simbah kat bumper belakang/bontot kereta, mesti KAKI BONTOT jugak yg lakukan. APA2 PUN DIA MESTI DULU PANDANG BELAKANG!

MiloSuam dgn Adam Adli punya kerja le tu ...

Ada sesiapa tahu, dorang berdua ni suka makan bontot ayam tak?

Neilkie69 said... January 20, 2012 at 9:19 PM

Tu bukan simbah la, yang simpah hanya di lantai. Yang di bumper kereta cantik dan Mahal tu adalah satu calitan saja. Kalau simbah cat tu tak lah secantik itu. Itu sebagai tanda bahawa bontut kereta itu akan di suntut bila tiba masanya nanti sepert mana tanda batang-batang pokok yang mesti ditebang oleh pihak TNB. Kalau simbah pasti lagi cantik corak lukisan yang dihasilkan...MILOSUAM dan TAK SUAM lagi TAPI dah BASI dan MASAM...

 
Top