DR ASRI BARU TAHU PAS SEBENARNYA PARTI PENIPU, SONGLAP DUIT RAKYAT!! @RealDrMaza


Pakatan syok sendiri dengan memberi gambaran kepada umum bahawa mereka adalah sebuah 'Fuckatan' suci dan murni, seolah-olah mereka tidak terpalit sebarang dosa dan noda. Apalagi parti seperti PAS yang selalu mengamalkan sikap 'holier-than-thou'.

Ramai yang terpedaya, terutama golongan muda. Pakatan juga bertubi-tubi mengasak BN seolah-olah hanya BN parti penuh noda dan berdosa. Segala dosa, kepincangan, malapetaka dan penyelewengan, hanya monopoli UMNO dan BN.

Jika perhalusi, ia tidak sentiasa benar. Cuma berbeza dengan BN, ahli mereka kebanyakkannya cuba menutup kelemahan pemimpin dan masalah parti.

Walaupun kononnya UMNO dilabel sebagai penggemar 'feudalisme', namun parti itu mencipta sejarah mendesak Presiden berundur seperti Tunku Abd Rahman dan Tun Abdullah, mempunyai Presiden yang meletakkan jawatan dengan rela ketika dipuncak kuasa seperti Tun Mahathir, dan membenarkan ahli biasa seperti Sulaiman Palestine mencabar Presiden(Tun Hussein); juga kerabat Diraja seperti Ku Li mencabar Mahathir.

Sekarang riuh rendah Rafizi Ramli memainkan isu NFC hingga memaksa Shahrizat meletakkan jawatan. Rakyat perlu ingat, PR juga mempunyai kepincangannya. Tak payah ambil banyak, kita ambil contoh tweet dari Dr. Maza di atas ketika beliau mengerjakan umrah sekarang. Beliau mendengar keluhan seorang insan yang terkena dengan PAS.

Mengapa pemimpin PAS tidak letak jawatan? Mengapa ahli PAS tidak desak mereka bertanggungjawab dibawa ke muka pengadilan. Mengapa nasib mereka yang melabur dalam Kohilal tidak mendapat pembelaan. Saya percaya lebih dari seorang yang menerima nasib malang seperti hamba Allah di atas.

baca seterusnya di BLOG SRI BUANA

Comments

Anonymous said…
Das yg pertama,

bukan ka semua ahli pas terlindung dari dosa...
setakat tipu diorang ni tak kan berasa yg diorang berdosa punya...
---------------------------------
Das yg kedua,

amalan kencing duit org ni aku rasa org pas lagi teruk sebab bukan setakat org kaya saja yg kena tipu tapi duit org sederhana dan susah pun diorang rembat...
GUNA ALASAN PERJUANGAN ISLAM

Dua das dah cukup kot...

kalau ada yg lebih hebat sila la tembak cepat2...

pejuang hamas...