PANASSS!! ANWAR MENGAMUK BILA KONSERT ERYKAH BADU DIBATALKAN!!



Betitik dari isu kalimah ALLAH dan akhbar Herald beberapa tahun dulu, Anwar Ibrahim & Nik Aziz memberi restu penggunaannya setelah dilobi sepenuh usaha oleh Khalid Gereja... walaupun kita semua tahu tindakan pimpinan PR tersebut adalah demi meraih undi, terutama masyarakat Kristian di Sarawak & Sabah.

Kini bila timbul isu tatoo kalimah ALLAH di badan penyanyi Erykah Badu yang telah dibatalkan konsertnya di Malaysia, Anwar & Nik Aziz kebisuan kalimat... Tindakan mengusik sensitiviti umat Islam oleh Erykah Badu terjadi kerana golongan seperti Anwar Ibrahim & Nik Aziz yang sanggup membenarkan apa saja demi matlamat kuasanya.


Ini jawapan dari Erykah Badu sendiri mengenai tatoo ALLAH pada badannya:
“The tattoo was inspired by the 70s movie ‘Holly Mountain’ by Alejandro Jodorowsky. In the movie, he did the same thing to show that every human being is one. We are all one,”
“The series of body portrays Allah, Yahweh, God – every name we use to call Him.” -dipetik dari JENDELA-MAYA

Nadanya lebih kurang sama dengan Anwar... Berkemungkinan konsert Erykah Badu akan diteruskan walaupun mendapat bantahan seluruh umat Islam Malaysia JIKA PADA KETIKA INI ANWAR IBRAHIM ADALAH PERDANA MENTERI MALAYSIA!

Pandang-pandanglah dengan mata hati...

.

Comments