PEMIMPIN SENGAL MACAM NALLAKARUPAN NI TAK PATUT JADI SENATOR!! @NajibRazak


ANWAR BISEKSUAL?? Apa peliknya??

Kadang2 gua tengok pemimpin jenis macam Nallakarupan ni bodoh & sengal jugak lagaknya dalam mencari publisiti... The whole world dah tau Anwar ada berderet anak dgan Wan Azizah, berzina dengan PEREMPUAN2 seperti Shamsidar, Chinadoll, etc... at the same time kita percaya dia meliwat LELAKI (tak kiralah walaupun dengan rela atau tidak) Azizan, Sukma Darmawan, Saiful, etc. ITU SUDAH JELAS MENUNJUKKAN ANWAR IBRAHIM SEORANG BISEKSUAL!!

Baca SINI (KLIK!) supaya otak lebih terbuka.

Kebodohan kedua di pihak media & blogger yang menyambung cerita Nallakarupan - ANWAR IBRAHIM SEORANG BISEKSUAL... Apa yang peliknya?? Semua orang dah tahu tentang itu! Pendedahan bangang seperti itu takkan dapat membantu UMNO/BN menang dalam PRU13... Sama seperti 100 lagi video poron Anwar didedahkan yang takkan dapat membantu apa2 kecuali keseronokan (syok sendiri) kepada penyokong UMNO/BN dan memberi hits murahan kepada blogger-blogger yang menyiarkan cerita itu.

Kalau pentaksub Anwar & kaldai2 PAS mahu percaya dengan perangai buruk 'Imam Mahdi' mereka, video seks pertama yang didedahkan oleh Datuk T dulu sudah jelas menunjukkan susuk Anwar dalam rakaman bersama Chinadoll tersebut.

Harap Nallakarupan dengan status SENATOR yang diberikan kepadanya cuba bertindak lebih bijak bukan sekadar merasa 'hebat' hanya dengan cerita atas ranjang Anwar di dalam 'poket'nya. Tuan Senator, Datuk S Nallakarupan sepatutnya mengusulkan ALASAN kenapa rakyat Malaysia patut mengekalkan BN sebagai sebuah kerajaan di Malaysia... 'Membunuh' Anwar seorang takkan dapat menghancurkan konsep Pakatan Rakyat keseluruhannya. Sudah-sudahlah mendabik dengan cerita atas ranjang... Get a life, Nalla!!

.

Comments

Anonymous said…
Nalla akan membawa nalapetaka kpd Anwar. Nalla tu dah bodoh kau orang tu bebal lagi teruk.