RAHSIA NURUL IZZAH BAWA KOMUNIS CABUL SURAU AD-DINIAH TERBONGKAR!!



Pada Ahad lepas, tak semena-mena, Bukit Kerinchi tiba-tiba didatangi para pendemo yang entah dari mana. Banyak dari pendemo itu bermata sepet, berseluar pendek dan ada juga yang pakai loudhailer, buat bising pagi-pagi Ahad. Laporan Aboudiabydoo di sini.





Yang jadi pembawa malang ke Bukit Kerinchi ini tak lain Ahli Parlimen Lembah Pantai si Nurul Izzah, Ratu BAF (Bangkang, Auta, Fitnah).


Lihat saja poster program mereka di atas. Poster ini pun dah macam poster kominis, dah tentu yang buat nya juga keturunan kominis, yang kini menyokong penuh Pakatan Setan selepas Timbalan Presiden Parti Jual Islam si Mat Sabu menyokong komunis menyembelih pejuang Melayu dan ahli keluarga mereka di Bukit Kepong, bilamana isteri polis dan anak polis ada yang dihumban ke dalam api. Kini budaya setan ini mahu dibawa ke Kg Kerinchi oleh Ratu BAF Pembawa Malang si Nurul Ezah.

Lihat poster di atas dan bandingkan dengan poster-poster kominis di bawah, semuanya poster zaman komunis mengganas di Tanah Melayu.



Sama bukan?

Apakah yang dibantah oleh mereka ini, yang kesemuanya orang luar, bukan orang Flat 4 Tingkat Kg Kerinchi? Apa hak mereka masuk Flat 4 Tingkat Kg Kerinchi dan bantah projek yang DIUSAHAKAN OLEH PENDUDUK FLAT 4 TINGKAT KG KERINCHI SENDIRI??!!

Apa yang mereka bantah ialah kerana 93% penduduk Flat 4 Tkt Kg Kerinchi atau 438 pemilik unit sudah memilih untuk pindah sementara dan membangunkan kawasan mereka. Pemaju mereka pilih sendiri dalam satu sesi pengundian yang dianjurkan Kementerian Wilayah Persekutuan. Ada 4 pemaju yang tersenarai dalam pilihan akhir untuk diundi penduduk, dan pemaju yang berjaya diundi penduduk sendiri. Lihat penerangan lanjut di sini.

Yang tak setuju ialah 35 pemilik unit sahaja. 35 tak setuju dan 438 setuju. 35 yang tak setuju telah dihasut Nurul Izzah. Mereka menafikan hak 438 pemilik unit yang lain.

Sedangkan ini ialah usaha Kementerian yang diterajui Raja Nong Chik merangkap Ketua UMNO Bahagian Lembah Pantai untuk merealisasikan kehendak penduduk yang sudah lebih 20 tahun berusaha meminta Kerajaan membangunkan semula kawasan mereka.


baca berita penuh di blog ABOUDIABYDOO (klik!)


.

Comments