..

UNDER CONSTRUCTIONS...


Gua tak faham kenapa video ni dijadikan bahan propaganda oleh pihak BerSHIT... standard la kat mana2 negarapun ada polis berpakaian biasa yg turut bertugas menjaga keamanan (itupun jika jelas terbukti lelaki berbaju merah tu polis/SB).

Dia pakai t-shirt BerSHIT ke, ada bukti dia cuba cetus kekacauan?? Berapa ekor beruk BerSHIT yang dia dah bunuh sampai cerita macam ni pun nak diheboh-hebohkan??

Dah habis modal la tu... BURN BERSHIT BURN!!



video bawah ni lebih jelas dengan bukti...
.

3 das tembakan!:

Anonymous said... April 30, 2012 at 3:18 AM

ko tak paham sebab ko bodoh hahaa

mati yang pasti said... April 30, 2012 at 11:20 AM

insaf ler blogger upahan.. duit ko buat ni dan ilmu yang ko ade ni, nilai ler betul2.. kubur dah memanggil tu, ce jaga bahasa yang ko gune tu sket..

PAPA GOMO said... April 30, 2012 at 11:27 AM

PENGUNJUNG BLOG AKU LAGI RAMAI!! MARI MASUK BLOG AKU!!

 
Top