HUDUD: ADUN PAS DIBALUN SAMPAI TERCABUT KUPIAH!!


Tenggelam timbul isu hudud di negara ini satu perkara yang sudah diketahui umum, ini ekoran pembawaan hudud oleh pelampau agama yang hanya menggunakan agama untuk kepentingan politik tanpa mengambil kira kesan dari amanat-amanat songsang yang telah banyak memecahbelahkan umat Islam sekaligus mendedahkan umat Islam kepada mudarat yang boleh merugikan umat Islam itu sendiri.

Selama ini umat Islam khususnya hanya mendengar penjelasan sebelah pihak sahaja berkenaan dengan isu perlaksanaan hukum hudud, ini disebabkan segelintir diantara mereka lebih suka berada di pentas-pentas ceramah Pas yang sudah pasti pemimpin Pas lah yang dilihat menjadi hero dalam segala hujah yang diutarakan.

Bagaimanapun kemunculan media baru memberikan satu ruang yang samarata kepada semua pihak, persidangan Dewan Undangan Negeri adalah satu sumber yang tepat untuk melihat hujah-hujah parti politik khasnya diantara kerajaan dan juga pembangkang. Hujah berdepan lawan dan tidak bersifat berbicara dibelakang tuan akan lebih menampakkan kekuatan nas dan dalil setiap isu yang dibawa oleh mereka...

saksikan video & artikel penuh


.

Comments