..

UNDER CONSTRUCTIONS...



"Tidak ada perjuangan yang lebih suci 
daripada perjuangan orang2 PAS 
menuju ke Putrajaya!" 
- Nik Abduh Nik Aziz 

saksikan video di bawah yang mengajak ummat 
ke menara kesesatan...



Nik Abduh, putera kepada MB Kelantan - Nik Aziz Nik Mat
merupakan salah seorang pemimpin pelapis PAS di Kelantan
yang akan mewarisi legasi kepimpinan ayahandanya
suatu hari nanti.

Cuba hayati setiap bait bicara Nik Abduh dalam video
yang dimuatnaik oleh blogger GelombangKick...

Inikah bakal teraju kepimpinan PAS pada masa akan datang??

Jika sekarang PAS sudah menyongsang jauh
dari matlamat perjuangan asal,
[POLITIK DILETAKKAN DI ATAS ISLAM 
- bukan ISLAM di atas POLITIK]
melalui video di atas kita dapat bayangkan
bagaimanakah 'wajah' kepimpinan PAS
di masa depan yang akan lebih tegar
menjadikan ISLAM sebagai topeng perjuangan...
Dan menjadikan 
"ALLAH" 
kata pertaruhan 
demi memenuhi serakah nafsu mereka 
untuk berkuasa...


Tetap menuju ke PUTRAJAYA
biarpun permaidani HIJAU
menjadi MERAH dengan DARAH???
Wahhhhh!!

.

10 das tembakan!:

Anonymous said... July 19, 2012 at 7:13 AM

apabila pas ke putrajaya. peliwat dan penzina menjadi perdana menteri. pelakun dalam bilik 121 hotel perdana menjadi menteri. penumpang keretapi tertangkap dengan bini orang menjadi menteri besar, penipu yang kata umno melepaskan air diempangan semasa prk tenang menjadi presiden. huh banyaknya kebaikan apabila pas berjaya menuju ke putrajaya. maka jadilah malaysia seperti zaman nabi lut. gilang gemilang penuh kebajikan. kat selangor dan kedah dah bertambah kebajikan. kalau penat sahaja ada rumah urut untuk menyegarkan badan. kalau tension ada pusat hiburan untuk release kan tension, sokonglah pas kerana kebajikan yang banyak itu.

Anonymous said... July 19, 2012 at 7:14 AM

ohh, anak nik azizzzz... patut la suka mengarut mcm bapaknya...

Anonymous said... July 19, 2012 at 9:21 AM

Dalam sejarah Islam, awal tercetusnya demonstrasi adalah dari golongan pemberontak ketika pemerintahan ‘Utsman B. Affan radhiyallahu ‘anhu. Mazhab demonstrasi dan pemberontakan ketika itu dicetuskan oleh seorang tokoh Yahudi bernama ‘Abdullah B. Saba’ yang berpura-pura masuk Islam. Beliau menyusup masuk ke dalam masyarakat Islam bertujuan menyebarkan pelbagai fitnah dan syubhat menghasut rakyat membenci Khalifah ‘Utsman.-WALLAHU A'LAM

Anonymous said... July 19, 2012 at 9:29 AM

KUALA TERENGGANU 17 Julai - Ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram, Sheikh Dr. Sulaiman Saloomi menegaskan adalah haram bagi umat Islam menyokong kumpulan yang berniat atau bertindak mahu menjatuhkan sesebuah kerajaan negara Islam walaupun dalam kepimpinan itu didapati berlaku kesalahan melibatkan hukum syarak.

Kata beliau, ia kerana tindakan menjatuhkan kerajaan negara Islam itu adalah tidak dibenarkan agama, apatah lagi jika umat Islam tersebut mahu menggantikan dengan pemerintahan yang boleh mendatangkan bahaya lebih besar.

Tambah Profesor Jurusan Akidah, Mazhab dan Firaq, Universiti Ummul Qura, Mekah itu, hukum berkenaan jelas berpandukan sebuah hadis sahih yang menyatakan perkara tersebut.

"Hadis itu ialah "sekiranya datang kepada kamu orang yang mahu memecah-belah kesatuan kamu sedangkan ketika itu kamu bersatu, maka hendaklah kamu pancung tengkuknya'' dan daripada hadis itu hukumnya jelas adalah haram menyokong kumpulan yang mahu memecahkan kesatuan yang sedia ada iaitu kerajaan Islam," katanya.

Anonymous said... July 19, 2012 at 9:32 AM

Suka Suka Mak Bapak Dia je kalau bercakap...
Dajal punya manusia...

Anonymous said... July 19, 2012 at 9:46 AM

nasiblah kau putrajaya. setelah gagal untuk dilelong, kini nak ditawan pula.

Anonymous said... July 19, 2012 at 10:47 AM

masyallahhh..taksub sungguh ceramah beliau.apakah org2 yg berada d putrajaya masakini bukan ISLAM.

Anonymous said... July 19, 2012 at 11:46 AM

BETUL LA APA KATA NIK ABDUH TU... PUAK-PUAK UMNGOK MEMANG DAH SESAT X FAHAM BILA CAKAP DALAM BAHASA BERKIAS!

Anonymous said... July 19, 2012 at 5:41 PM

Kebanyakkan mereka fanatik

Anonymous said... July 20, 2012 at 1:13 AM

MasyaAllah..sesat sguh Insan ini..berilah ptunjuk kpd beliau Ya Allah..spya dia lbh bjak bila berbicara..suci sgt ke Pas ni..hny parti Politik je pn..blm memerintah dah mgkafirkn ssma saudara Islam..adakah Pmimpin skrg mmaksa stiap rakyatnya mmeluk agama lain..subhanallah..

 
Top