..

UNDER CONSTRUCTIONS...


PAS dan maki-hamun seperti ombak & pantai... 
tak bisa dipisahkan. 

Selepas puas kerja2 mengutuk sesama ummat 
diusahakan oleh para pemimpin mereka, 
kini tugas itu diserahkan kepada 
barisan artis tak laku yang menyertai PAS pula. 
Terbaru Hairie Othman berkaloborasi 
dengan 'al-ustaz ekspres' Bob Lokman 
di pentas Himpunan Hijau Ke Putrajaya 
di Kuala Selangor beberapa hari lalu.

Itulah hakikat perjuangan PAS...

Tak mampu untuk menunjukkan
kebaikan diri-sendiri
selain menggunakan topeng agama -
mereka cuma tahu memburukkan pihak 'musuh'nya
dengan polemik & retorik tanpa bukti.

PAS ke Putrajaya? 
Gua dah tinggal aman lebih 2 tahun di sini
tak payah cemari bumi Putrajaya dengan
daki-daki hijau penuh kemunafikan!!



.

7 das tembakan!:

Anonymous said... July 19, 2012 at 4:56 PM

KAH KAHKAH PANAS BONTOT UMNGOK!
HAIRIE & BOB MMG TERBAIKKK!

Far Lungeng said... July 19, 2012 at 5:16 PM

Apa agaknya gelaran orang yang ketawakan lakonan lawak bodoh. Sama-sama bodohlah jawapannya. Sikit pun tak jadi kudis pada UMNO. Agak-agak lawak depa tu dapat pahala ka atau dapat dosa pasai mengumpat dan mengata. Kalau beginilah cara Nabi Muhammad berdakwah...Islam tidak akan sampai ke Nusantara ini woi Bob. Harap lepas ni Haire pakai jubah ngan ketayap plak. Sanggup ke dia buat macam Bob tu. Lu pikiaq lah sendiri.

Anonymous said... July 19, 2012 at 7:04 PM

kalau dah mcm ni gayanya..lupakan lah pasal surga ....

Anonymous said... July 19, 2012 at 8:26 PM

bo bo.boi alim dari bobok man. tok lebai mee segera

Anonymous said... July 20, 2012 at 3:19 AM

himpunan hijau bongok...puiii bob lokman...kes org eksiden mati pon bleh buat lawak..kepala bapak korang bodoh la...pakatan bodoh...paspispus lembab...

Anonymous said... July 23, 2012 at 9:35 PM

Lawak bodo..mcm ni nak perjuangkan Islam??

Anonymous said... July 23, 2012 at 9:37 PM

kahkah..elokla, yg sorang kaki khalwat, yg sorang bapak yg x reti ajar anak solat...hakhakhak

 
Top