..

UNDER CONSTRUCTIONS...


gua tweet gambar ni (of coz budak PASTI pun tau ini foto manipulasi)
just untuk tanyakan penjelasan dari Abby
berdasarkan kenyataannya dalam video di bawah [mula minit 00:58]


abby tak bagi jawapan pasti, just kata gua spin...
cuma di RT salah seorang peminatnya yang berkata
"itu gurauan kak abby"

RT seolah-olah dia setuju...
bergurau tentang soalan Mungkar & Nangkir??

WOW!!

.



6 das tembakan!:

Anonymous said... July 22, 2012 at 2:48 PM

wow dapat seratus...

budak langsi said... July 22, 2012 at 3:02 PM

tu la, dulu tak nak belajar agama, bila dah besar, senang2 jer kena tipu dengan dakyah pas-syurga

Anonymous said... July 22, 2012 at 6:29 PM

"janganlah kamu buat-buat pandai atas perkara yang kamu tidak tahu".

rose

Anonymous said... July 22, 2012 at 6:37 PM

Al Israa' 36
Dan janganlah engkau mengikut apa yang engkau tidak mempunyai pengetahuan mengenainya; sesungguhnya pendengaran dan penglihatan serta hati, semua anggota-anggota itu tetap akan ditanya tentang apa yang dilakukannya.

Anonymous said... July 22, 2012 at 11:30 PM

sorang lg kena tipu kat pas. aku dah 3x pilihah raya pangkas pas 2x s46 1x. cukup cukup sudah... pas penipu

Miss Ain Shaffiza said... July 23, 2012 at 8:59 AM

siannye tgk muke laki yg kene tolak kt blakang tu...

 
Top