..

UNDER CONSTRUCTIONS...

Lelaki 29 tahun bernama LEONG PEI KOE telah menunjukkan isyarat lucah sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong di Terminal Perlepasan  LTAB Bayan Lepas.

ASP Mohd Fakharuddin, pengawai pengiring Raja Permaisuri telah merapatinya untuk memberi amaran di boleh ditahan di bawah Seksyen 294 (a) KK.

Bagaimanapun lelaki itu mencabar penangkapannya dan berkata "Di Pulau Pinang Polis Melayu tak ada kuasa, sebab Pulau Pinang hakmilik Cina!!" Sambil terus menunjukkan ISYARAT LUCAH.

Betapa kurang ajarnya rakyat di bawah didikan Lim Guan Eng... itu baru memerintah 1 negeri, bayangkanlah kalau DAP memerintah Malaysia! Namun hari ni tak semena-mena pula dia minta maaf... sebab kita ni bangsa yg senang sangat memaafkan???


Petikan dari BLOG MPP:

Maklumat yang baru gua terima mengatakan, cina bangsat lagi celaka penyokong DAP yang menunjukkan isyarat lucah pada DYMM Permaisuri Agong di Penang kelmarin, berhasrat memohon maaf diatas kesilapan tersebut.

Katanya, dia tak bermaksud untuk menghina DYMM Permaisuri Agong sebaliknya dia mendakwa berada didalam keadaan tertekan dan marah pada masa kejadian.

Dan menurut info, cina celaka tu menyesal diatas perbuatan tersebut dan berharap rakyat Malaysia dapat memaafkan dia seikhlas hati..

Gua sebenarnya dah muak dengar benda macam ni beb!! Kaum kafir bermata sepet dinegara kita ni memang kurang ajar dan sangat celaka mengalahkan Israel!!

Dorang pernah maki bangsa melayu.., dorang pernah maki agama Islam.., dorang pernah maki pemimpin Islam dalam negara.., dan dorang juga bukan sekali dua hina Sultan dan Raja-Raja Melayu beb!! [BACA SETERUSNYA]

7 das tembakan!:

Anonymous said... February 12, 2013 at 3:33 PM

padan muka kena fuck...... buat apa permaisuri agung datang menyibuk kat penang?????

Anonymous said... February 12, 2013 at 4:27 PM

kasi mampossss

Brahim Nyior said... February 12, 2013 at 4:34 PM

Anon 3.33,

Tak payah nak tanya mengapa Permaisuri nak datang, tahap mentaliti kamu memang sangat buruk dan tolol, apakah kedatangan ke mana-mana tempat di dunbia ni tiada tujuan?

Muhasabahlah diri, usah asyik cari salah orang, nanti kelak dibenci masyarakat.

Rasional dalam berhujah, terima kesalahan dan jangan menegakkan benang basah.

Lelaki Cina ini harus dihukum supaya institusi Raja Melayu tidak diketawakan kemudian hari.

Anonymous said... February 12, 2013 at 5:37 PM

Bodoh!!!! Ckp x guna akal. Perlu ade sbb ker nak dtg Penang?

Anonymous said... February 12, 2013 at 10:54 PM

I challenge him to do it to the British royalties. He would not have the guts to do so but will "ampu" them instead. He doesn't have a sense of belonging to the country nor patriotism.

Anonymous said... February 13, 2013 at 12:41 AM

Cina bangsaat..lu balik nagara cina la..bangsat punya kaaum cinaa..sedar lah asul anda wahai cina sial

 
Top