..

UNDER CONSTRUCTIONS...

Nur Misuari memberi amaran supaya kerajaan Malaysia tidak mengapa-apakan orang2 'Sultan Sulu' yang menceroboh Lahad Datu sejak 3 minggu lalu. Jika situasi tersebut berlaku, Nur Misuari akan menghantar 'tentera'nya datang ke Sabah untuk memberi bantuan. 

Amaran tersebut dinyatakan minggu lepas dalam sebuah portal berita Filipina, sebelum keadaan semakin meruncing sejak 2 hari lalu yang telah mengorbankan 14 nyawa setakat ini.

Ketua Pembangkang Malaysia, Anwar Ibrahim mempunyai hubungan istimewa dengan Nur Misuari (dan bekas Presiden Filipina, Joseph Estrada)... pencerobohan ini juga dikatakan mempunyai kaitan dengan mereka [BACA SINI -KLIK!]

Adakah 'tentera' Nur Misuari akan datang menyerang Sabah membantu lanun2 Sulu yang telah menceroboh di sini?? Adakah Anwar Ibrahim benar2 memainkan peranan dalam menyusun drama huru-hara yang menyimpang dari plot asal ini demi kepentingan politiknya?? Lebih banyak bukti akan didedahkan selepas ini...

Al-Fatihah untuk wira2 bangsa yang terkorban dalam mempertahankan kedaulatan negara... Laknatlah Anwar Ibrahim atas semua kesedihan yang terpaksa dikongsi oleh seluruh rakyat Malaysia.

Baca lebih lanjut penglibatan Anwar & Nur Misuari dalam konflik Lahad Datu DI SINI - KLIK! 


Sulu Sultan Jamalul Kiram SUPPORT FOR Chairman Nur Misuari:


24 das tembakan!:

Anonymous said... March 3, 2013 at 9:52 AM

Reuters dgn Kerajaan Filipina dah mengesahkan siapa dalang dan pengkhianat negara yg sebenar. Patutlah takde sorang pun puak pembangkang yg mengutuk tindakan tentera Sulu. Memang dasar anjing bajingan, sanggup timbulkan huru hara kerana nakkan kuasa politik.

Anonymous said... March 3, 2013 at 9:57 AM

jangan ingat rkyat bodo..... najib & rosmah dalang sebenar...... semua dah tau ini semua kospirasi amenuuuuu!!!!!

Anonymous said... March 3, 2013 at 10:09 AM

anwar patut pakai rambut pelsu masa jumpa Nur misuari...

Anonymous said... March 3, 2013 at 10:47 AM

Memang bebal mamat sekor yang pos pada jam 9.57 am... Dah la bangang makan dedak campur dengan air kencing Anuar Al Juburi... Memang jenis sial...

Anonymous said... March 3, 2013 at 11:16 AM

Yg bodo dan tak blh terima kenyataan adalah penyokong si pengkhianat negara dan tali barut Yahudi Amerika. Sebab apa mereka bodo? Sebab rata2 mereka ni mmg diketahui tahap pembelajaran tidak seberapa dan kalau belajar kat universiti pun CGPA tahap cukup2 makan, takat 1.8-2.0 lebihkurang je...itu pasal mereka2 ni bebal sampai ke tua, bodo tak blh diajar. Yg mereka tau hanya menyalak mcm anjing menyalak bukit dan buat kekacauan.

Anonymous said... March 3, 2013 at 12:34 PM

Rasanya ko paling bodoh sbb kau dgn cina pkr x sunat dan ahli pembangkang bodoh ni bukan pandai nk sedekah al fatihah..malah ckp sandiwara...lepas ni kalau ahli keluarga ko kena tembak, aku nk tgk pemimpin suci ternoda kau tu tolong. .kalau nk tolong lah.aku rasa dia tolong salahkan org dulu..dia pedulik apa kau punya ahli keluarga masuk kubur pun kalau xder kepentingan. ..pastu baru ko pikir selama ni korang ni mmg bodoh..

Anonymous said... March 3, 2013 at 2:39 PM

Kalau dah dasar munafik tu tetep cam tu la. Demi cita2 peribadi dan ingin berkuasa, maka maruah diri dan agama pun sanggup digadaikan. Wahai saudaraku semua...!!! Berfikirlah secara yang rasional. Jangan hanya tahu membangkang membuta tuli. Buangkan sikap mengikut tanpa mengkaji dan menilai. Manusia seperti DSA patut diabaikan......

Anonymous said... March 3, 2013 at 3:59 PM

DS ANWAR DAH SAMAN UTUSAN DAN TV3. SEMUA NI BERPUNCA DRP PEMBERIAN IC OLEH UMNO. LIHATLAH KESANNYA SEKARANG. LEBIH RAMAI POLIS YG MATI, LEBIH RAMAI YG AKAN SOKONG PR.

Anonymous said... March 3, 2013 at 5:19 PM

semua yg sokong PR memang bodoh...anwar aljuburi mana abis belajar kat UM dulu...pak cik memang tahu anwar & hismudin Rais kaki sontot sejak zaman U dulu.Harap2 rakyat malaysia sedar dan berikan sokongan padu pada BN utk memerintah negara yg tercinta ni.

zie said... March 3, 2013 at 6:24 PM

cara pembangkang nak spin dari kenyataan manila net dan Reuters...takut senjata makn tuan

Anonymous said... March 3, 2013 at 6:57 PM

Mat liwat yg bg ic kat sabah masa dalam kerajaan dulu.lpas tu nk spin cerita konon dia suci dan bersih.memali pnya kes pun nk spin..tgk la muka mat liwat sekarang adakah sesuci dulu?

Anonymous said... March 3, 2013 at 9:21 PM

Babi la sama lu najib...najib iblis azazil yg sebenar..menyorok di sebali kejadian lahad datu utk menutup beritanya yg semakin tersebat berkenaan altantuya....pukimak la sama najib dan umno

Anonymous said... March 3, 2013 at 9:23 PM

Umno and najib puki forever....ko tggu lah nnti allah lakhnat sama ko najib....tggu masa je ...Allah akan membalasnya

Anonymous said... March 3, 2013 at 9:26 PM

Pukimak sama ini blogger juga cibai punya bangsa...mak bapak dr kwcik tk ajar engkau ke berkenaan buat fitnah...mmg mak bapak kau tk ajar la sbb ko boleh percaya berita dari kafir lakhnatullah filipina tu mengata anwar terlibat...

Anonymous said... March 3, 2013 at 10:53 PM

Standard la bila saman.. Xleh sebut kt luar mahkamah nt hina mahkamah.. Nt saman sume rakyat malaysia la.. Demokrasila kononnya...

Anonymous said... March 3, 2013 at 11:56 PM

Jika betul Anuar menjadi dalang dalam peristiwa ini,Kenapa Anuar lakukan sebelum pilihanraya, bukankah ianya akan menjejaskan sokongan rakyat kepadanya dan PR,Contoh kerajan yang ada sekarang,kerajaan tidak akan menaikan harga minyak sebelum pilihanraya sebabnya akan menjejaskan sokongan rakyat terhadap kerajaan.Renung2kan

Anonymous said... March 4, 2013 at 7:12 AM

isytihar perang

Anonymous said... March 4, 2013 at 7:37 AM

Laknat akan kembali kpd org yg hina kerajaan.org2 yg tak tahu bersyukur.tentera dan polis memerangi mereka dgn senjata.kami disini akan memerangi mereka dgn kata2.ayuh bangkit,semboyan jihad telah ditiup.mari kita memerangi puak pembangkang sehingga tiada fitnah.

RALP Z. MUHAMMAD said... March 4, 2013 at 7:43 AM

Lu la yg mcm tu apa yg lu tulis tu...kita org tngok lu mlyu ini mcm bikin ckp xda patut wo. Dsr mnng dia jdi pm blum tuntu..la8j olang oo jdi mntri. Nn lu pening mnyak kuat

pencinta keamanan said... March 4, 2013 at 9:20 AM

Sebab byk org yg bebal,anwar tau dia spin cmna pon org percaya jgk kt dia,hatta video yg knfm mka dia pon dia blh spin,smpai org xcaya,dia ckp ap pon org yg bebai percaya,sbb sokongan xkn trjejajs,lgpon sabah lubuk undi utk BN,bila hal ni trjadi,BN dh kurg undi dr sabah,renung2kan,

Anonymous said... March 5, 2013 at 12:48 PM

Pembangkang atau kerajaan tak kira siapa apabila kedaulatan negara dicerobohi semua pihak harus bersatu dan bekerjasama menyokong pasukan keselamatan menentang musuh negara kita yang tercinta,tangguhkann dulu segala perselisihan faham.Berpecah belah hanya memberi manfaat kpd pihak musuh.

Anonymous said... March 5, 2013 at 4:03 PM

Laknat akan kembali kpd org yg hina kerajaan kepala hotak kau...mcm mana dgn org bn bangang yg duk hina kerajaan kelantan...Kerajaan kelantan tu bukan kerajaan kah??

Anonymous said... March 5, 2013 at 9:31 PM

Pukimak sama lu anak beranak la sempudal..dajjal berkepala lembu...hahahahahaha...bangsat punya makhluk.....dah BODOH.BANGANG,DUNGU....fuck u....hamkahchan....

Anonymous said... March 6, 2013 at 8:09 PM

Kalau time puak kamu sebar fitnah tanpa bukti, diam tak menyalak. Nak cakap pasal Islam jangan double standard. Islam bukan untuk kerajaan je, Islam pun untuk pembangkang jugak.

 
Top