Satu Episod MahaLawak Dalam Hidup Husam Musa - #TukarKelantan!!


SUATU masa dahulu Husam Musa memegang imej penting sebagai bakal penganti Nik Aziz sebagai Menteri Besar Kelantan. Tapi hari ini dia cuma dipandang sebagai seorang badut di pentas politik Kelantan dengan pelbagai gelaran seperti 'MUKA PECAH TANAH' & 'TAUKEY BATU ASAS' kerana kenyataan & tindakannya seperti cuba memperbodohkan rakyat Kelantan.

Hakikat yang harus ditelan PAS Kelantan tidak mampu menjanjikan apa2 terhadap rakyatnya. Semua perancangan tersadai setakat majlis pecah tanah & perletakan batu asas.... dengan tandatangan 'keramat' Nik Aziz. Ada antaranya yang sudah tersadai berbelas tahun, seperti batu asas Jambatan Palekbang... namun Husam & PAS Kelantan terus galak dengan pelbagai majlis pecah tanah lagi.

Alasan tipikal mereka tiada bantuan Kerajaan Pusat/BN & tidak mendapat royalti minyak. Sedangkan Kelantan merupakan antara negeri yang paling banyak mendapat peruntukan tahunan dari Kerajaan Pusat/BN... dan dalam sibuk mereka menuntut royalti minyak, mana perginya semua royalti balak, emas dan segala hasil mahsyul yang hampir licin dimentekedarah dari bumi Kelantan??? 

Yang peliknya masa nak bina tokong tak perlu PECAH TANAH/BATU ASAS pulak... KLIK SINI!

BO LA WEIII...!!

Melihat koleksi gambar & video (bawah sekali) kita dapat menyusuri pelbagai episod lawak dalam perjalanan politik seorang pemimpin PAS Kelantan bernama Husam Musa.


layannnnnnn - muka pecah tanah...


Comments

Anonymous said…
Apa raa..

Nik Aziz kene kecek sokmo... Ksie ko ore tuo tu....