KEPUTUSAN #PRU13: RASISME ADALAH SATU DOGMA!! #GE13 @NajibRazak


Syukur BN masih berkuasa... tapi apa yg dapat kita pelajari dari keputusan PRU13? CINA MENGKHIANATI MELAYU... pelbagai usaha telah PM/kerajaan buat & peruntukkan untuk menjaga hati kaum Cina, bukan sekadar menjaga hati tapi untuk membuktikan kebajikan semua kaum terjaga dengan adil.

Namun keputusan PRU13 membuktikan mereka masih berpegang pada tali rasisme bila cuma memberi sokongan kepada bangsa mereka & pakatan yg masih tidak sedar menyokong perjuangan bangsa mereka secara proksi. Sama seperti peran kaum Yahudi dalam pentas politik Amerika Syarikat & beberapa negara Eropah.

INI BUKAN RASIS, tapi untuk menyedarkan Melayu bodoh dalam PAS & Melayu gila dalam PKR betapa maruah bangsa ini diinjak tanpa mereka sedari. Kita tak pernah menyekat mereka untuk menguasai ekonomi, kita rela berhabis segala ringgit di permis mereka tanpa mempersoalkan dari kaum mana pemiliknya. Tapi mereka tak puas dengan itu... mereka mahukan KUASA pula.

Apa yg tinggal pada kita? KITA CUMA TINGGAL KUASA... ini masanya untuk kita mula mengajar kaum yang tak pandai bersyukur. Jangan berikan sebarang jawatan dalam kabinet baru yang akan ditubuhkan oleh kerajaan/BN, biar mereka rasa & saksikan apa nasib kaum mereka bila tiada lagi wakil untuk memperjuangkan nasib kaum mereka.

Siasat semua syarikat yang ingin mendapatkan tender kerajaan, jangan lepaskan sekelumit jika mereka mempunyai kaitan dengan DAP atau pembangkang. Masanya untuk kaum Melayu mencanang kempen BUY CHINESE LAST, kita tengok mampukan mereka untuk terus memonopoli ekonomi tanpa sokongan dari kaum majoriti. Dan ini masanya untuk memperjuangkan sekolah satu aliran, tiada guna terus menabur harapan pada kaum yang tidak tahu mengenang budi~!!

Percayakah kaum Cina di Malaysia kini dalam ketakutan?? Bila keputusan PRU13 menyerlahkan 'belang' mereka selama ini. Mereka swing habis-habisan dengan keyakinan PR dapat memerintah Malaysia & kesamarataan MalaysianMalaysia tercapai... tapi mereka silap, masih ramai kaum Melayu yang tak rela tanah tumpah darah ini tergadai. Lebih ramai dari kaum Melayu bodoh di dalam PAS & Melayu gila di dalam PKR.

Fikirkan semua ini dari sudut hikmah. Betapa sempurna perancangan ALLAH untuk menyedarkan minda2 yang masih terlena... KERANA MELAYU SUKAR UNTUK TERGADAH SELAGI BELUM TERHANTUK! -RR [1peluru.com]

Comments

Anonymous said…
i sokong tu check allout untuk bagi tender,tubuhkan sek 1 aliran,susah dahulu takpe yang penting kita jadi one nations
Anonymous said…
Sudah tiba masanya Perdana Menteri menjaga hati anak bumiputera sendiri. Kita hanya ada kuasa warisan nenek moyang atas hak peribumi, tak perlu lagi berkongsi kuasa atas majoriti kita, cukup2 lah apa yang telah diberikan selama ini. Diberikan ekonomi kuasa pulak yang ditamakkan. Biarlah kita dikatakan rasis atau apa nama sekalipun tak ada bangsa seperti kita yang begitu berlemah lembut dalam mengagihkan kuasa. Sudah tiba masanya sekolah satu aliran dijalankan Demi Perpaduan Jangka Panjang Bangsa Malaysia untuk anak-cucu kita, Agar tiada lagi wasangka dan sengketa. Vernakular sepatutnya sudah lama berkubur atas apa alasan pun sememangnya tak masuk dek akal yang waras untuk meneruskannya pedulikan [DZ] yang begitu rasis. Pimpinan BN sudah boleh mula mendrafkan HUDUD Islam untuk keadilan semua Penduduk Malaysia. IsnyaAllah dengan izinNya rakyat yang mendapat penerangan yang sejelas-jelasnya akan faham kepentingan dan kemurnian hukum dari Illahi ini.