#PemilihanUMNO: Ramaikan Tokoh Muda Di Barisan MT!! #UbahUMNO @NajibRazak


Ramai tokoh muda berwibawa yang sudah melangkaui usia 40 tahun, tidak memungkinkan untuk mereka terus bersama dalam barisan perjuangan Pemuda UMNO.

Tokoh-tokoh ini harus diangkat ke barisan hadapan, tidak perlu menunggu tua & berlapuk untuk memastikan cetusan pemikiran mereka sentiasa diperhalusi dalam memperkukuhkan daya saing UMNO.

Kita imbas kembali barisan MT yang dipilih dalam pemilihan 2008 lalu, berapa keratkah diantara mereka yang betul-betul menganggap MT adalah platfom memperkuat parti dan menggemuruhkan lagi suara bangsa... atau sekadar menguji populariti diri semata.


Jadi gua sarankan di sini, generasi pemimpin muda dalam UMNO yang telah melepasi umur Pemuda jangan gentar untuk cuba bertanding merebut jawatan MT. Pastinya arus sokongan sekarang berubah bila semakin lantang suara-suara di peringkat akar-umbi yang mahukan perubahan dalam UMNO.

Perubahan yang lebih baik bagi memastikan rintihan setiap aras generasi diperdengarkan, dan tokoh-tokoh muda pastinya diperlukan lebih ramai berdiri di jawatan Ahli Majlis Tertinggi!!

#UbahUMNO!!


Comments

Anonymous said…
Sila tanya Azeez Rahim,bekas kuncu Tingkat Empat, apa yang dia lakukan dengan diskaun bernilai RM36 juta yang DBKL berikan kepada KLGCC / Sime Darby untuk pajakan tanah Bukit Kiara.

SPRM perlu melihat kepada perkara ini!!

Azeez kaki songlap tak layak jadi chairman Tabung Haji
Anonymous said…
FIRST N FOREMOST SINGKIRKAN AH JIB GOR BODOH BONGOK BAHLOL BACUL PENJILAT JUBOR CINA
KEPALA KASI TUKAR MAKA ELOKLAH SATU BADAN
Anonymous said…
Azeez Rahim patut disingkirkan atau dia sendiri letak jawatan sebagai pengerusi Tabung Haji . Tanda-tanda sakauan bermula apabila gaji dinaikkan bagi anak syarikat Tabung Haji yang tak buat untung dekat Arab Saudi iaitu TH Real Estate Company (TH RE) yang telah ditubuhkan pada 2009. Pasti pihak media ingin tahu mengapa TH Real Estate Company yang masih tidak mampu memberi sebarang pendapatan (zero revenue) perlu menghabiskan SR2.5 juta setahun untuk kos gaji dan elaun pekerja yang hanya 5 orang sahaja (1 CEO, 2 orang pekerja Malaysia dan 2 pekerja Arab)? Pihak media pasti ingin tahu benarkah gaji CEO TH Real Estate telah dinaikkan dari RM30k sebulan ke RM70k sebulan? Takkan nak diam je kott??? Jangan dibiar lama2 , duit rakyat tuuu
Anonymous said…
SINGKIR AH JIB GOR BODOH AUTO AZIZ TERSINGKIR