..

UNDER CONSTRUCTIONS...


Tahniah kepada Abby Abadi sebab dah menamatkan zaman janda bersama jejaka pilihannya... Tentu Mat Sabu tengah frust gilas skang!


Persoalannya kenapa kening Abby kelihatan bercukur balik untuk majlis ni jika dulu dia menunjuk-nunjuk di akaun Twitternya keningnya dah tak dicukur demi 'mencari redha Allah'... sudah-sudahlah berselimut dengan hipokrasi wahai 'pelacur politik'~!!


4 das tembakan!:

Melayu said... September 2, 2013 at 6:35 PM

Macam ni bro..org BN buat, berdosa besor...x cium pintu syurga punyer...TAPI, kalau org hamPAS mcm OSTADA(otak) ABBY wat, dia x berdosa!!

Sbb hamPAS da janjikan depa yg pangkah hamPAS masa PRU SYURGA okeh!!

So, moral of story, kalau OSTADA(otak) ABBY nak bersanding telanjang bulat pun tak pa...sbb dia da confirm masuk syurga..Sekian..korang jgn dengki lagi kat dia tawww...

Anonymous said... September 2, 2013 at 7:00 PM

Ahli PAS maskum!!!!

Anonymous said... September 22, 2015 at 1:10 AM

Dia ni ustazah celop je. Hujah tah kemana..tetiba main sampuk2. Nk cari keredhaan Allah kena lah betul2 buat. Cukur kening boleh kalau bulu tu da berserabai kt sume tmpt alis mata bagai. tp klo merubah bntuk skli tu abis lah

 
Top