..

UNDER CONSTRUCTIONS...


Universiti Malaya sudah terbiasa dengan cerita sensasi 'dabomb-factor-bertahap-amatur' yang dilakukan oleh kumpulan PRO-Menipu setiap kali berlangsungnya Pilihanraya Kampus di universiti tertua di Malaysia itu. 

Malangnya semua cerita sensasi dan provokasi yang dilakukan oleh mereka untuk menarik undi simpati dapat diselongkar keraguannya dengan mudah. Tidak menampakkan satu perancangan bertahap intelektual yang tinggi sepertimana harus ada pada satu kumpulan mahasiswa 

Pagi ini akan berlangsung proses penamaan calon Pilihanraya Kampus UM dan hari pengundian akan berlangsung pada 28 November 2013. Selama tempoh berkempen ini ramai yang tertunggu-tunggu apa lagi 'cerita kelakar' yang akan menjadi cetusan idea PRO-Menipu, terutamanya di hari-hari terakhir kempen.

Kepada pelajar2 Universiti Malaya yang akan mengundi barisan MPP baru 4 hari lagi.... Pilihlah PENGGERAK MAHASISWA  sebagai tanda anda mahasiswa berotak yang tidak 'termakan' dengan retorik kosong, provokasi bangang dan penipuan tak berkesudahan oleh PRO-Menipu!!

klik imej di atas untuk gambaran lebih jelas

0 das tembakan!:

 
Top