..

UNDER CONSTRUCTIONS...


pagi tadi gua demam -- pening kepala & selsema, 
badan panas & rasa macam nak pitam. 
jarang gua kena demam teruk camni!! 

atas nasihat rakan serumah gua pegi klinik... 
seriously gua jarang pegi klinik coz setakat 
pening/demam sikit2 tu gua pekena panadol 2-3 das 
dah okey balik! 

sampai klinik gua jumpa doktor & 
buat beberapa pemeriksaan rutin... 
doktor kata suhu badan gua dah over limit. 
doktor bagi satu injection dan lepas tu 
baru gua rasa okey sikit. 

doktor arahkan gua ke kaunter ubat. 
gua ke kaunter ubat dan diberikan 
oleh misi yang bertugas beberapa 
bungkusan pil untuk gua habiskan.

misi tu bagi explaination tentang ubat-
ubat tersebut tapi gua jenis pelupa... 
gua agak kalo terlupa prosedur pemakanan ubat-ubat
gua boleh datang tanya kat misi tu.

supaya gua tak lupa misi mana satu yang
harus gua temui balik, gua mintak izin untuk
snap gambarnya... sebab gua jugak jenis
mudah lupa muka orang yang jarang jumpa.

nasib baik misi tu sporting...
izinkan gua snap gambarnya sekeping pakai 'blackberry'...
sepas ambil ubat gua chow balik rumah!

sampai rumah
tetiba gua rasa macam nak demam balik...
try makan ubat tapi tak berkesan.
gua rasa tak sedap badan
gua rasa gua kena pegi klinik tu balik...
serius gua kena pegi klinik tu balik!!

apasal tiba2 gua rasa nak demam balik hah??
biasanya tak macam ni...

:-/

oh ye! lupa plak nak tunjuk
gambar misi yang kat kaunter ubat tadi...


4 das tembakan!:

Gelombang Kick said... December 16, 2013 at 11:39 PM

Wah!!! Kalau mcm ni bkn stakat lu! Gua pun boleh demam bro!!! biasalah musim hujan,ekekeke

RR said... December 17, 2013 at 5:02 AM

kah kah... gua rasa sungguh lifestyle kalo demam skg bro... jom kita pakat demam ramai2!!

kemoning said... January 5, 2014 at 4:34 PM

Alamak bro, klinik mane nie? Boleh bagi detail lokasi sikit? He hee.

fndrocka said... January 30, 2014 at 5:13 PM

MasyaAllah dia punya senyuman

 
Top