Battle Of The Titans: @Papagomo vs Papahomo



Isu di sini bukan lagi mempersoalkan benarkah lelaki yang melangkah ke Mahkamah Jalan Duta hari ini atas nama Wan Muhammad Azri Wan Deris adalah PAPAGOMO atau tidak, tapi untuk mengungkap persoalan lebih besar... BENARKAH LELAKI DALAM VIDEO AKSI HOMO 'RAJA GOYANG' ADALAH ANWAR IBRAHIM??

Jika terdapat bukti sahih dari mana-mana pihak, termasuk pengakuan bersumpah lelaki yg bersama 'sosok seperti Anwar Ibrahim' dalam video tersebut, ini adalah detik runtuhan sebenar Anwar Ibrahim dalam karier politiknya. Dan siapa saja yang berani melawan getir berdepan kes ini adalah wira yang sepatutnya didendang. 

Ini mungkin silap langkah Anwar Ibrahim dengan tindakan tipikal mereka untuk mempengaruhi persepsi penyokongnya, menafikan & saman pihak yg menyebar berita/maklumat yg kononnya 'fitnah'. Kes ini boleh berlangsung dengan naratif suspen & menggegar adrenalin jika tidak 'dilangsaikan di luar mahkamah' seperti kebodohan UMNO terhadap kes saman Tian Chua. 

Diharap Wan Azri, Papagomo, Anwar Ibrahim atau sesiapa saja yang terlibat dalam kes ini meneruskan perjuangan DI DALAM GELANGGANG bagi menegakkan sebuah kebenaran yang mungkin akan tersimpan utuh di arkib politik tanahair.

Gua ucapkan all the best untuk yang berani berjuang demi sebuah kebenaran.... KEEP CALM & LOVE JAPAN!!




Comments