Kenapa Tauke Teksi Ni Meraban Suruh Pengerusi #SPAD @SyedHamidAlbar Letak Jawatan?? @aduanSPAD

PERSONAL ATTACK BERASASKAN EMOSI - itu jawapan yang diberikan oleh oleh Pengerusi SPAD, Tan Sri Syed Hamid Albar bila ditanya mengenai tuduhan yang dilemparkan oleh Pengasas Teksi Premium Big Blue, Datuk Samsubahrin Ismail, temasuk desakan supaya beliau meletakkan jawatan.


Sebelum mendengar sendiri penjelasan Tan Sri Syed Hamid, terdapat satu komen di artikel TMI tersebut oleh seseorang yang mungkin mengenali 'tauke' teksi tersebut secara peribadi. Dari komen di bawah boleh dinilaikan siapakah sebenarnya orang yang cuba untuk mempertikaikan tugas orang lain, adakah selama ini dia melaksanakan tugasnya dengan sempurna atau cuma bersuara atas sentimen emosi/peribadi.


Nak tahu lagi rahsia tentang 'tauke' teksi ni sila baca 

 Pengerusi SPAD tidak turun padang??? 


Tan Sri Syed Hamid Albar dituduh tidak pernah turun padang sedangkan umum mengetahui, terutamanya pemandu-pemandu teksi tentang komitmen beliau memperjuangkan hak golongan ini. Tan Sri Syed Hamid tidak menerangkan apakah tujuan 'tauke' teksi itu melakukan 'personal attact' terhadapnya, tapi penjelasan sendiri oleh beliau dalam video di bawah mungkin dapat merungkai sedikit tuduhan hentam keromo yang dilemparkan kepadanya. BACA JUGA DI SINI (KLIK)



Comments