3 Penipuan Dalam Masa 5 Hari... @DrWanAzizah Balas Dendam Terhadap Anwar?? #PRKKajang #PilihMeiFun


Satu rekod baru dicipta menjelang sisa-sisa hari di PRK Kajang... Calon 'bidan terjun' PKR, Wan Azizah mencipta rekod penipuan paling impresif, 3 penipuan yang terkantoi mudah dalam masa 5 hari.

1. Kerajaan Malaysia guna bomoh 
cari pesawat MH370 yang 'hilang'.
2. Suaminya, Anwar Ibrahim 
tidak mengenali Kapten Zaharie, juruterbang MH370.
3. Bilangan pengundi awal di Kajang 
bertambah mendadak, lebih 1,000 orang.

Adakah penipuan sudah sebati dengan darah-daging mereka sekeluarga atau ini tanda protes Wan Azizah terhadap Anwar?? Wan Azizah akur, mengukir senyum dengan hati yang retak seribu bila seringkali ditipu/dicurangi oleh suaminya... juga dalam hati separuh rela menjadi calon PRK Kajang. 

Mungkin ini cara Wan Azizah 'menghukum' penipuan Anwar kepadanya selama ini, berselingkuh dengan lelaki & wanita. Dia juga yang seringnya menjadi pencuci 'najis' yang sering Anwar cecerkan.

Pengundi Kajang jangan memperjudikan nasib anda dengan membuat pilihan salah, pilih calon yang bersih dari sentimen peribadi... Pilih calon yang punya integriti & kredibiliti... PILIH CHEW MEI FUN~!!



Comments

ibu windaa said…

Hal yang tidak pernah terbayankan kini menjadi kenyataan dengan keluargaku,,,untuk AKI.NAWE kami ucapkan banyak terimakasih karna berkat bantuannya ALHAMDULILLAH keluarga kami bisa lepas dari hutang dan masalah,karna nomor “GHOIB”untuk pasang togel,hasil ritual KI NAWE meman benar2 merubah nasib kami hanya sekejap,dan disitulah aku berkesempatan kumpulkan uang untuk buka usaha kembali,karna baik rumah sudah disita,,warung makan jg sudah bangkrut,,tapi itu semua aku masih tetap bertahan hidup dengan anak istriku,,walau cuma kontrak tapi aku tetap bersabar dan akhirnya KI NAWE lah yang bisa merubah nasib kami..KI NAWE orang paling bersejarah kepada keluarga saya…!!! Kepada teman2 yang di lilit hutang dan ingin merubah nasib baik dari pada sekaran HBG: 085=218=379=259=AKI NAWE,dengan penuh harapan INSYAH ALLAH pasti tercapai dan sudah terbukti.