“Saya Akan Sertai BN/Pas Jika…” – Anwar


Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak menolak kemungkinan untuk bersama pembangkang seandainya menteri sedia ada hari ini melakukan penyelewengan dalam pentadbiran.

Ketua Umum itu menegaskan, ia langkah mengelak salah guna kuasa yang boleh menjadi senjata kepada pembangkang untuk menyerang kerajaan.

“Sekarang saya hendak ingatkan menteri, giliran pembangkang untuk membaca laporan audit dan saya yang akan masuk Parlimen dalam masa singkat ini, kalau menang.

“Kalau serangan pembangkang itu tepat dan ada kerosakan dan penyelewengan dan kecuaian menteri, saya akan bersama dengan pembangkang untuk turut menyerang,” katanya semasa berucap pada majlis penutup Kongres Masa Depan Bumiputera dan Negara (KBN) 2018 di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC), di sini, hari ini.

Anwar sebelum ini membayangkan kemungkinan kembali semula menjadi Ahli Parlimen menjelang akhir tahun ini.

Bagaimanapun, beliau belum membuat keputusan mengenai kerusi Parlimen yang ingin beliau tandingi dalam pilihan raya kecil (PRK).

SHARE ON:

Comments

Anonymous said…
BURIT DAN PELIR DAN SEKARANG TERMASUK JUBOR BER PISAH TIADA.

BURIT DAN JUBOR MEMERLUKAN PELIR KOTE UNTUK DI SUMBAT MASUK SEHINGGA KELUAR AIR MANI, BARULAH KEPUASAN SEBENAR DI CAPAI.

HALA DAN MASUKKAN PELIR ANDA SEKARANG KE MANA2 LOBANG BURIT ATAU LOBANG JUBOR, GOLONGAN LGBT SEDIA MENANTI..
nikkolayebba said…
Spot on with this write-up, I actually suppose this web site wants far more consideration. I’ll most likely be again to learn far more, thanks for that info. casino online