Assalamualaikum YBrs. Dr./Tuan/Puan


--
Telekom Malaysia Berhad
Level 51, North Wing, Menara TM,
Jalan Pantai Baru,
WP Kuala Lumpur,
Malaysia.


Pihak Telekom Malaysia @Program Kemenangan yang telah diadakan pada 20 Februari  di mana alamat email anda yang disertakan beraama Tiket Kemenangan nombor 2 - 4 - 16 - 37 - 89 - 40 -85 dengan siri nombor2268/02 telah memenangi loteri kategori hadiah kedua khas keluarga Telekom Malaysia.Untuk menuntut hadiah kemenangan ini anda dikehendaki menghubungi melalui email Bahagian Tuntutan untuk tujuan pemerosesan danpembayaran hadiah wang tunai kepada anda.

Di sepanjang program Khas Keluarga Telekom yang telah diadakan di Ibupejabat di Kuala Lumpur sejumlah Rm 270,000.00 (Ringgit Malaysia :Dua Ratus Tujoh Puloh Ribu) telah dianugerahkan kepada anda oleh TelekomMalaysia Berhad kepada anda dan keluarga anda sempena sambutsn 2023 ini.

Program ini turut dibiayai bersama oleh Toyota Malaysia dan Tenaga Nasional sebagai pakej istimewa Telekom 2023 dan anda perlu memahami bahawa email ini adalah 100% sah dan diiktiraf kerana program ini kebiasaannya diadakan sekali dalam masa lima tahun.

Sila hubungi agen MAYBANK untuk menuntut hadiah ini :

Maybank Pengarah Urusan
Pn.Ezrina Mahadzir
Nombor WhatsApp: 0163981769
E-mail: maybank2u.transfer@gmail.com

Untuk tujuan pemerosesan sila hubungi agen MAYBANK dengan
maklumat-maklumat
berikut :

1). Nama Penuh
2). Umur
3). Pekerjaan
4). Telefon
5). Negeri / Bandar

Perlu diingatkan bahawa hadiah akhir tahun Telekom Malaysia Berhad 2023 ini adalah diberikan khas kepada anda dan keluarga anda dan anda hendaklah membuat tunttan ini sebelum 30 April 2023.

Terima kasih.

Puan Sawiah Binti Abdul Rahman
Pengurus Eksekutif
Anugerah Telekom Malaysia
Ibupejabat telekom Malaysia

Comments