Kehilangan Pesawat #MalaysiaAirlines #MH370 Ada Unsur Jenayah??? #PrayForMH370


INI bukan manuskrip lakonlayar Hollywood atau spekulasi tidak berfakta tapi untuk membersihkan nama MAS dan kerajaan Malaysia dari terus menjadi mangsa cemuhan segelintir pihak.

Ini juga bukan bertujuan mendahului siasatan pihak berwajib, cuma untuk menyorot beberapa kemungkinan jika benar pesawat MH370 terhempas di Teluk Siam.

MAS diakui merupakan antara syarikat aviasi terbaik dari sudut keselamatan, kapten yang mengendalikan penerbangan ke Beijing itu juga diakui berpengalaman, jadi sebarang permasalahan teknikal yang menyebabkan tragedi buruk ini berlaku berada di peratusan paling kecil.

Menurut laporan Techexile.com, sebuah portal berita antarabangsa yang menyusuri secara dekat perkembangan semasa tragedi ini 'warganegara' ITALI & AUSTRIA dalam pesawat malang MH370 didedahkan menggunakan pasport palsu yang dicuri di Thailand dua tahun lalu.

Pihak berkuasa RUSSIA juga membayangkan kemungkinan 'warganegara' RUSSIA di dalam pesawat itu juga menggunakan pasport palsu. jika benar terdapat 3 penumpang menggunakan pasport palsu dalam di dalam MH370, itu bukan lagi satu kebetulan.

LAtimes.com, media berpengkalan di Los Angeles pula melaporkan AS akan menghantar agen FBI dan pakar teknikal untuk menyiasat 'kehilangan' pesawat MH370.

Dari 3 warganegara AS yang diberitakan menjadi penumpang pesawat tersebut, salah seorang daripada mereka adalah pegawai penguatkuasa undang-undang ternama di Washington.

Saya tak mahu mengulas lebih lanjut, cuma ingin meninggalkan persoalan tentang kemungkinan ada unsur sabotaj atau jenayah yang menyebabkan tercetusnya tragedi ini memandangkan di atas pesawat tersebut terdapat 3 pesalah (pasport palsu) dengan penguatkuasa undang-undang dari AS.

Dari fakta ini, diharap pihak-pihak tidak bertanggungjawab menghentikan sebarang propaganda tidak berasas terhadap MAS dan kerajaan Malaysia sebelum misteri kehilangan pesawat tersebut diusaikan dan punca nahas dikenalpasti.

Apapun kita sama-sama mendoakan tiada kejadian buruk berlaku dan semua penumpang pesawat dapat diselamatkan seberapa segera. -RR


UPDATE - berita mutakhir dari Berita Harian...

Let's pray for miracle, #PrayForMH370




Comments


Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'