ALAMAK!! MALAPETAKA LAGI UNTUK CIKGU MALA!!

normala sudirman (calon PAS PRK tenang) sekali lagi dilanda malapetaka selepas kekalahan teruk di tenang beberapa bulan lalu. kini cikgu mala tidak dapat menikmati skim kenaikan pangkat & gred (maknanya kenaikan gaji sekali la tuu) yang diumumkan oleh perdana menteri semalam, hadiah sempena sambutan hari guru 2011. berita BERNAMA (klik!)

ini kerana cikgu mala (boleh panggil 'cikgu' lagi ke??) telah meletakkan jawatan dari kerjaya murni sebagai pendidik demi mengejar cita-cita politiknya. cikgu mala meletakkan jawatan sebagai guru untuk bertanding dalam PRK tenang bagi memenuhi syarat; penjawat awam dilarang dari bertanding dalam pilihanraya.

harap-harap cikgu mala tidak membuat satu ramalan bencana atas keputusan perdana menteri tersebut, seperti yang pernah dilakukannya sebelum ini (KLIK!)

selamat hari guru untuk semua warga pendidik!
.

Comments

Zakir said…
Perempuan ini tidak layak lagi dipanggil dengan gelaran Cikgu Mala sebab dia dah berhenti kerja sebagai guru. Sebaliknya dia patut diberi gelaran NORMALA KFC sebab memberi pengakuan "KFC tak sedap!". Lagipun dengan gelaran baru ini, dia akan dikenang sebagai rakyat yang tidak tahu diuntung, sudah kerja elok2, sanggup berhenti dek kerana mahukan jawatan politik yang akhirnya dia kerugian sebab kalah teruk dalam PRK Tenang!
usin said…
yang dikejar tak dapat, yang dikendong keciciran. apa nak buat, nasib badan... kesian.
cucukerinci said…
Cikgu Mala ada prinsip hidup bukan macam pencacai yg bernama zakir dan usin yg hidup hanya nak makan sama spt..... tak perlu nak kesiankan cikgu Mala...dia tak pernah nak minta makan drp kamu...
Khairul said…
Prinsip yang membakar diri sendiri ke cucukecirit?
Anonymous said…
Betul ke Mala kata KFC tak sedap

Baru dua hari lepas aku jumpa Maarof MC bimbing anak menuju KFC, kereta dia parking sebelah kereta aku lagi ...
Anonymous said…
habis tu 1st lady yg rmbut terjojol tu korang suka la? Fuck!
Anonymous said…
Satu bini orang, satu tunang orang , satu jadi first lady, yang satu jadi last lady , fuck!
Anonymous said…
Pencacai PKR memang kaki Fuck oi....