BLOGGER2 PRO-BN... JILAT KAKI ANUWAR ATAU MASUK NERAKA??

merujuk kepada satu fatwa songsang terbaru dari pemegang kunci syorga PAS:
orang yang terbabit komplot video berkenaan akan teruk nanti, selagi tak jilat kaki anwar atas dunia ini, tak boleh masuk syurga dan ini sudah sah!!
jadi persoalan gua kepada DATUK T dan blogger2 PRO-BN yang memdedahkan anuwar sebagai pemain utama dalam video seks kontroversi dari pelbagai perspektif; yang mana satu pilihan anda... JILAT KAKI ANWAR ATAU MASUK NERAKA??



gua secara personal pilih 'MASUK NERAKA' dari menjilat kaki seorang pandikutty... kerana gua percaya ketentuan syurga-neraka bagi seseorang ummat tetap ditentukan oleh ALLAH, bukan di lidah bercabang nik aziz.

jika dikaji secara lebih telus fatwa yang dikeluarkan oleh nik aziz, seolah-olah beliau memberi hint kepada anuwar supaya menjilat kaki DS NAJIB & DS ROSMAH kerana sudah terlalu banyak tuduhan dan tohmahan tak berasas yang telah dilemparkan oleh anuwar kepada kedua-dua individu tersebut.

opsss tambah lagi sorang... sila rujuk blog MPP (KLIK) nampaknya mufti perlis jugak kena pilih antara nak jilat kaki anwar atau nak masuk neraka! =pp

Comments

Anonymous said…
ko la leman babi yg masuk neraka,nk sgt masuk,elok lah bkawan dgn Babi Negara
Anonymous said…
Orang yang melindungi kemungkaran Anwar Ibrahim juga akan masuk samaada syurga atau neraka...tapi dalam tilikan pa belalang masuk neraka. Hanya Tuhan yang tahu..