BOB LOKMAN TERIMA ANUGERAH 'ARTIS PALING GILA' BERITA HAIRAN!!

tak habis-habis rajala-wakluuu sekor ni buat statement gila di atas pentas ceramah khawarij... bak kata RBF dia ni iblis yang baru nak jadi manusia (KLIK!). gua sendiri pernah sentuh pasal bob lokman ni dalam satu artikel lama, tentang kemungkinan susuk ini terlibat dengan misi sesat CLANDESTINE (KLIK!).

selepas menyaksikan video ceramah terbarunya di sini (KLIK!) gua tertanya-tanya arah tuju sebenar bob lokman dalam hidup... berdakwah atau menyesali kesilapan silam sendiri dengan menyalahkan orang/pihak lain dan memperlekehkan dunia yang selama ini dia bergelumang mencandat rezeki.

walaupun sudah tidak bergelumang dalam dunia seni, bob lokman tak perlulah merasakan iman dan taqwanya sudah utuh selagi hatinya masih busuk menilai dengan prejudis teman-teman seangkatan dengannya dulu dalam dunia seni. iman dan taqwa seseorang ummat cuma ALLAH yang maha tahu... bukan dinilai secara zahiriah melalui jubah serban dan butir-butir tasbih sebesar biji getah yang melilit di tangan.

nantikan video wali band sound panwardikutty supaya bertaubat di blog ini jam 10:30 pagi nanti!

Comments

Anonymous said…
dia tertanya2 mcm mana nak jaga iman sedangkan dia biar dirinya bergelumang dlm maksiat mulut, mathati dia kelam...

pergilah beguru dgn mrk yg benar2 zuhud, bob! carilah guru2 agama yg tidak mencampuradukkan agama dgn ceramah politik. barulah kamu akan jumpa erti iman & taqwa bob...