AKU UMUR 14 TAHUN... AKU DAH PERNAH MAEN!!

gila budak2 zaman skang...

asalkan ada maruah diri???

MARUAH DIRI WAK LUUUU!!

petikan dari komen:


aku malu anak bangsaku jadi begini
maruah diri terbujur sepi
terbuntang pelupuk ibu menagisi
terpalit arang menjadi generasi.

aku malu anak bangsaku jadi begini
pekung dosa dicanang tak berperi
tiada apa yang kau sesali
menanti ajal baru kau tangisi.

aku malu anak bangsaku jadi begini
aku kesal masih ada yang meninggi
aku berdoa agar kau kembali
ke hadrat ILLAHI merebah diri.

malulah kamu empunya diri
tinta orang jangan kau biarkan sepi
laksana ketam membangga diri
mengajar pula jalan ke sisi.

malulah kamu empunya diri
walau kini kau tak sedari
jangan esok kau sesal berperi
sakaratul maut engkau akhiri
tatkala JIBRIL mengepak sayap kiri.

nukilan: shahputra_aero




.

Comments

Aduh! tak lalu aku nak baca komen-komen kat situ. Buat malu keluarga betul. Astagha!
Anonymous said…
BODO PUNYA BETINA.... TAK LAMA LAGI DGAN KO DGAN BOIFREN KO MASUK JEL!!!
Anonymous said…
ada maruah diri apekebendanye? dah kena tebuk secara haram..berzina.. pompuan TAKDE MARUAH je camtu..phuiiih!!!
BODOH PUNYA POMPUAN!!
Anonymous said…
namun sekurang2nya dia lebih berani dari anwar.. huh ????
RR said…
hahahaa.... bab berani mengaku tu gua percaya, anuwar ciken!!
Anonymous said…
tu diaa.....bodoh sampai tahap gini? anak mat salleh dari keluarga baik2 pun tau malu, tau jaga maruah wey!...aduss..kalau rupa tak der, pelajaran tak der, maruah tak der apa lagi yg tinggal dek oii!!
SESTER said…
Dia lagi berani dari DSAI
Anonymous said…
Hahaha..apa adahal..ni kan semua ajaran agama PAS..

Janji betina sundal ni (x sesuai panggil pompuan budak mcm ni) undi PAS biler dia dah cukup umor nanti...gerenti dosa dia boleh diampunkan oleh paderi PAS, Father Nicky Najis....buleh masok syorga loka ciptaan PAS....hahaha
sakaratul maut said…
dia dh buang entry dia yang mengarut tu...ko tak buang lagi entry2 fitnah ko yang melambak dalam blog bangang nie??
mudah-mudahan ko dikurniakan hidayah dan petunjuk dari Allah ta'alam.amin
Unknown said…
Entry sampah je yang kau buat ni....

sian budak tu...

baru nak naik...tersilap langkah dah kena bedal...

dah lah taknak tolong tunjuk jalan... kau pergi pulak canang satu dunia keaiban dia...

budak lagi la wey! kalau orang tua macam anwar tu boleh lagi aku terima... ni budak lagi... gunalah otak tu sikit...


buang entry sampah kau ni....
Anonymous said…
ASTAGHFIRULLAH..

Punyai Kereta?
Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S