..

UNDER CONSTRUCTIONS...


berita perhimpunan BERSHIT 2.0 pada 9 julai lalu turut disiarkan oleh sebuah akhbar berpengaruh israel iaitu the jerusalem post (klik). walaupun jumlah peserta yang menyertai demo tersebut tidak dinyatakan secara tepat, tetapi jelas pada perenggan kedua berita dalam akhbar itu cuba mempengaruhi pelabur2 asing supaya tidak melabur ke malaysia.

nyata sekali agenda anuwar dengan proksinya ambiga bukan setakat untuk memburukkan imej polis, tetapi turut juga mempunyai agenda lebih besar supaya jumlah pelaburan asing ke malaysia menurun dan mereka dapat menjadikannya isu menjelang PRU13. lihatlah betapa celakanya anuwar ibrahim, sanggup mensabotaj perkembangan ekonomi negara hanya kerana kerakusan kuasa yang tak sudah-sudah.
Hundreds arrested, tear gas fired in Malaysia protest
07/09/2011 09:53

KUALA LUMPUR - Malaysian police fired tear gas and detained more than 500 people in the capital on Saturday in a bid to prevent thousands of anti-government protesters from putting on a massive show of strength against Prime Minister Najib Razak.

Street protests are rare in this Southeast Asian nation, and foreign investors are worried that political unrest could delay economic reforms seen as essential to draw investment.

UPDATE: cuba ingat balik 'keterujaan' the jerusalem post (klik) mewakili suara zionis israel yang merupakan geng2 kamceng anuwar... headline di bawah sudah cukup membayangkan betapa mereka tak sabar2 mahukan anuwar ibrahim menjadi PM... apa matlamat mereka? Pemusnah Malaysia!!


7 das tembakan!:

Anonymous said... July 15, 2011 at 10:03 PM

agenda proxy yahudi ni memang dah lama dihidu. sumbat aje DSAI dalam penjara. confirm takkan ada benda-benda mcm ni

p/s: anuwar ni buat menyirap darah aku aje. nasib baik ada org nak bg RM10 kat sini.

Anonymous said... July 15, 2011 at 10:56 PM

aku memang benci iblis ni..apsal r pak lah bebaskan dulu dia ni..da ketara sgt dia ni jahat..tun mahathir awal2 da nampak tp apsal pak lah lgsg xtpikir smua ni..skg ni negara da diambang kekacauan gara2 melepaskan anjing tersepit

Anonymous said... July 16, 2011 at 12:59 AM

Apelah punya bodoh tajuk kau ni, bila masa pulak anwar jemput media, abis al jazeera, reuter, cnn buat artikel/liputan tu semua berjemput ke?
pergi tanya najib tu, siapa yang bayar APCO untuk menjadi penasihat Malaysia.
Kerajaan kita ni bodoh pergi bayar APCO.
Bersih tu tak salah, memang termaktub dalam perlembagaan demokrasi, korang yang buta undang2. tak tahu bertanya.

Anonymous said... July 16, 2011 at 3:27 AM

sokong x bertempat...
kalau komunis menang sebab ikut undang2 kau sanggup ker??? BODOH punya bersih...

KL BOYZ said... July 16, 2011 at 8:24 AM

Salam hormat, harap dapat dilink blog hamba disini..Terima Kasih..

http://klboyzwangsa.blogspot.com

Anonymous said... July 18, 2011 at 3:21 PM

Yang salah tetap salah.tangkislah mcm mana sekalipun, Hanya Allah yg tahu. Insaflah sebelum terlambat.Janganlah asik nk menyalak memperbetulkan kebenaran dlm kejahatan,,

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com

Anonymous said... November 17, 2011 at 1:12 PM

amenda merapu ni ni LIVE FEED dari Reuters lar.. bukan anwar yang buat.. gila lar tabur fitnah lagi kejam dari Yahudia

 
Top