HAJJAH AL-WUZARA CHECKMATE!! SIAPA ADLIN BINTI ABD JALIL??!

Perangkap sudah mengena!! Hasil pendedahan berkaitan dengan ARLENE TAN sejak lebih seminggu lalu, akhirnya individu sebenar di sebalik nama Hajjah Sitt Al-Wuzara semakin hampir ke nerakanya...

Yang menuduh makcik seorang bapok, pondan, lelaki, makcik tak peduli pun. Buruk betul pemikiran korang ni. Mentang-mentanglah makcik ni hajjah kampung. Makcik orang tua bukan orang bodoh! Jangan anggap makcik tak pandai guna komputer, tak reti bahasa Arab, tak tahu pasal agama makcik sendiri! Kalian semua telah tersilap!
Lampiran A:
Ini kad pengenalan lama makcik. Adakah seorang lelaki ataupun pondan ataupun bapok dibenarkan memakai tudung dalam gambar kad pengenalan? Adakah makcik seorang lelaki dimana empat digit terakhir nombor kad pengenalan makcik bernombor genap? Orang lelaki bernama BINTI ke? Jangan buat bodoh!!
Lampiran B:

Yang menuduh makcik bukan orang Islam, bukan rakyat Malaysia, bukan orang Melayu, yang menuduh makcik murtad, Yahudi, Cina, India, Kristian, ateis, Indon… kepala keparat kamu lah! Ini kad pengenalan terbaru makcik. Makcik benar-benar ISLAM, benar-benar MELAYU, dan benar-benar rakyat Malaysia. Kalau dah bengang tu but bengang sendiri sebab makcik berani berkata benar tentang Islam dan berhujah dan berdebat pasal Islam. Kalau ada ulamak babi JAKIM nak berdebat dengan makcik sila buat pengumuman am, makcik boleh datang berdebat depan muka. Kalau tak nak, sila pergi sambung main pantat dengan JAKIM sekali!
Lampiran C:
Yang menuduh makcik tak pernah pergi Mekah, menipu dengan hujah makcik dalam Bahasa Arab, menuduh makcik bukan seorang HAJAH… taik suci nabi Muhammad lah!! Memang jubo emak yang melahirkan korang tak setanding dengan jubo emak babi Muhammad bohsia padang pasir Arab sang Aminah tu!! Ini antara salah satu cop visa Saudi Arabia dalam pasport makcik di mana makcik dulu pernah duduk kat sana dan beribadat kat sana jugak! Orang kafir mana boleh masuk Mekah!!
Kepada babi-babi yang menuduh makcik disuapkan duit oleh UMNO, orang Yahudi, pihak gereja Kristian, paderi-paderi Katolik, orang kafir luaran, Freemason, Illuminati… dalam krisis kegawatan ekonomi sedunia macam ni, entah siapalah yang nak sedap-sedap menaburkan duit sesuka hati suruh makcik berdakwah ek??


Kita dedahkan sedikit clue dulu...

Siapakah ADLIN BINTI ABD JALIL dan apa kaitannya dengan ARLENE TAN??? Nantikan pendedahan seterusnya di blog 1PELURU!!
.

Comments

Anonymous said…
Betul ke, takkan pulak makcik tu nak dedahkan IC dia pulak
Anonymous said…
Makcik ni mengaku Islam, bertudung dan dah pergi Haji tapi mencaci maki Nabi Muhammad saw dan Tuhan semesta alam, sah lah makcik ini seorang yang tak waras. Dah terkena penyakit izim agaknya.
ans said…
yeap,info sama yang dibagi ibnjuferi,takpa,kita tunggu hari ni berita susulan :),spr down,takleh nak cek ic dia


sedikit ulasan pasal sittan ni
http://zonkeluar.blogspot.com/
Anonymous said…
830513146412 ADLIN BINTI ABD JALIL
mungkin juga yang ini

730513145112 AZIZAH BINTI HASAN
790513145862 MAZIAN BINTI OMAR
810513145032 LENYZA BINTI AHMAD
840513146112 LIYANA BINTI MD ALI
850513146162 HIDAYU BINTI RADZUAN

semua nama pendek2...
Anonymous said…
ntah2 ic sape2 dia cilok kali ni. tkkan la semudah itu dia nk dedahkan identiti dia.
Anonymous said…
salam..

erm, apa yg menyebabkan tuanpunya blog ni konpiden sgt yg nama 'adlin' tu adalah makcik? bukan apa, kalu salah mcmana? seelok2nya jgn letak nama betul..kalu slh kan kena saman plak..... sian org tu..
yanga said…
MUNGKIN DIA AMIK IC NENEK DIA KUT... ALA MENDE BLEH BUAT KAN.. ORG DAH SESAT CAMTU AAA.. MENGAKU ISLAM TAPI TAK PERCAYA ALLAH N RASULLULLAH... DASAR BANGANG TAK BERTEMPAT NI..
AliaAyumi said…
Birunya kuku mak cik nihhh. Ranggi sungguh haaaiiihh. Agak-agaknya macam mana pakaian dia eaaahh. Orang anti-islam la katakannnn.
Anonymous said…
Sah dia ni seorang yang tak siuman dan ketagih perhatian. Kuku pun cat warna pelik.

Jarang nampak wanita biasa warnakan kuku macam tu kecuali sekiranya dia dalam bidang GRO atau pelacur.

Kat kampung saya ada seorang gadis macam ni, demam panas terus short circuit kat atas..

Kesian benar, hari2 berpakaian serba cantik, cakap pandai dalam semua hal, melilau sekampung duk bersyarah sorang2, bulat2 macam MakCikHajjah ni.

MakAyah bila orang kampung nasihat bawa anak untuk berubat, marah kerana tak terima yang anak mereka sudah MENTAL kes.
Anonymous said…
isk!!!betul ke?takot die xnk bg trace diri die,die buh nme org len org len kne...cian lak org len tu...modo tul minah ni..mulut jaat!mentally retarded!!!! wahahaha~
Anonymous said…
Ntah IC sapa la dia cilok. Nak divert la tuh..Kuku biru mcm setan, x mungkin seperti yg digambarkan dalam IC tersebut.
mieraminho95 said…
she 28 years old..blaja oversea..
Anonymous said…
blaja O.C pon peel cemtuh ke?? idung bawang gak ingtkn santek lew sgt...uhooo~
nurmisnan said…
why gaysac guna gambar topeng tuh
dahmcm ibrahim ali ler plak...
Anonymous said…
Berhati-hati tuan punya blog. Mungkin ini perangkap untuk jejaskan kredibiliti anda.

IC sapa pun boleh diletaknya dan orang tersebut menjadi sasaran para blogger.

Apa akan jadi sekiranya itu satu lagi helah Makcik Shitt tu? Akhirnya anda juga yang dipersalahkan.

Apa pun, saya sokong pendedahan demi pendedahan oleh blog 1peluru.. Caiiiyoook!
Anonymous said…
Toksah layan dia neh, gila glamer, gila perhatian. Kita bakor je!!! hahahaha

Takdelah...kita pakat2 jejak & tangkap. Sesuka nafsu buruk dia je menghina Nabi!!!
Mr. Deen said…
Senang je.. cuma kena rajin la...

1. Stay kat area alamat tu. Lagi cun depan umah dia.
2. Standby kamera high resolution dan teropong.
3. Nampak je kelibat macam sundal kuku biru terus snap gambar.
4. Maknanya confirm itu sundal stay itu rumah mcm dlm IC.
5. Kalau dia keluar bawak keta, follow mana dia pergi. Shopping ke, clubbing ke.. biasalah.. setan..
6. Then ambik peluang cukup-cukup snap gambar dia lagi sepuas-puasnya.
7. Lagi cantik pasang kaki lagi 2-3 orang kat lain location. Roger bila perlu.
1 peluru sepatutnye mention ko copy paste maklumat atas 1st view aku tgk hati dah cakap celaka punya blog sebab ada tulisan hina nabi.. pls amek serius... yang ke2 aku pelik jari makcik tu xda macam jari orang tua...
Anonymous said…
Apapun fakta y makcik tu keluarkan. dia tetap murtad dan gilo. sikit lg nak mampos.. hahahaha
Anonymous said…
DENDA RM40,000 PALSUKAN TANDATANGAN [METROTV]
Jurutera didenda RM40,000 palsu tandatangan berhubung pembinaan bangle
KUALA LUMPUR: Seorang jurutera sebuah syarikat perunding pembinaan didenda RM40,000 oleh Mahkamah Sesyen di sini hari ini selepas mengaku bersalah atas pertuduhan memalsukan tandatangan pada sebuah dokumen berhubung cadangan pembinaan sebuah banglo.
Hakim Azura Alwi menjatuhkan hukuman itu ke atas Toh Hwee Sheng, 46, dan memerintahkannya dipenjara enam bulan jika gagal membayar denda itu.
Toh didakwa dengan curangnya menggunakan suatu dokumen sebagai tulen iaitu sebuah buku ‘Structure Design Calculation’ bertarikh 2 Ogos 2014 berhubung kiraan dan pelan struktur bagi cadangan membina sebuah banglo dua setengah tingkat di atas Lot PT 1, No 1, Jalan 5, Selayang Baru, Mukim Batu, Gombak, Selangor daripada Lieng Consult kepada Datuk Yip Kum Fook iaitu pemilik tanah yang mempunyai sebab untuk mempercayai dokumen itu adalah palsu.
Tertuduh didakwa melakukan kesalahan itu antara 2 hingga 12 Ogos 2014, di No 2A & B, Jalan 53, Desa Jaya Kepong di sini, mengikut Seksyen 471 Kanun Keseksaan yang boleh dihukum di bawah Seksyen 465 kanun sama yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum dua tahun atau denda atau kedua-duanya.
Pegawai Pendakwa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Mohd Aliff Shaharuzaman memohon hukuman setimpal bagi memberi pengajaran kepada tertuduh kerana amalan pemalsuan dan meniru tandatangan pemilik syarikat adalah kesalahan serius dan menjadi barah dalam masyarakat jika tidak ditangani.
Tertuduh yang tidak diwakili peguam merayu hukuman denda dikenakan ke atasnya dengan jumlah yang minimum kerana dia mempunyai tanggungan termasuk ibu yang berumur 76 tahun.
“Ini adalah kesalahan pertama dan saya tiada rekod jenayah. Saya amat kesal dan insaf atas kesalahan ini dan berjanji tidak akan mengulanginya lagi, jadi saya mohon hukuman denda minimum tanpa hukuman penjara,” katanya.
Mengikut fakta kes, pada 2013, Yip Kum Fook iaitu bekas Ahli Majlis Perbandaran Selayang mengarahkan syarikat tertuduh bekerja iaitu Lieng Consult menyediakan Borang A, Kiraan Struktur dan Pelan Struktur bagi cadangan membina sebuah banglo dua setengah tingkat di atas lot tersebut, namun penyediaan dokumen itu tanpa pengetahuan Lieng Wei Ming selaku pemilik syarikat.
Lieng memaklumkan semua dokumen itu tidak dikeluarkan oleh syarikatnya dan mengesahkan tandatangan pada dokumen itu juga bukan miliknya.
Selain itu, tertuduh juga menerima wang RM10,000 daripada Yip atas pembayaran kerja yang dilakukan iaitu menyediakan semua dokumen itu dan hasil semakan Bahagian Forensik SPRM mengesahkan tandatangan pada dokumen ‘Structure Design Calculation’ adalah berbeza dengan spesimen tandatangan diambil daripada Lieng. -Bernama
Kerajaan Malaysia akan memeriksa Yip Kum Fook (peguam dan presiden SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE atau persatuan Buddha, Taman Desa Jaya, kepong) kerana peguam ini menipu orang di mana-mana......Yip Kum Fook & Associates, Kuala Lumpur... No. 2A & B, Jalan 53, Desa Jaya, Kepong, 52100, Kuala Lumpur, WP Kuala Lumpur
Share by Tan, Taman Ehsan, Kepong