..

UNDER CONSTRUCTIONS...


Cuba imbau kembali artikel khas dalam The Jerusalem Post (rujuk imej bawah) portal berita no.1 di Israel berkaitan Anwar Ibrahim beberapa tahun dulu. Fikirkan mengapa media online paling berpengaruh di bumi haram Zionis itu tergerak untuk membuat satu ramalan masa depan berkaitan dengan sebuah negara yang tidak mempunyai hubungan diplomatik dengan mereka?

Ingat pula tentang The Jerusalem Post memainkan peranan dalam demo BERSIH 2.0... (SILA KLIK SINI!)

Berita pembebasan Anwar Ibrahim dari tuduhan liwat sekali lagi membangkitkan 'keterujaan' The Jerusalem Post (rujuk imej atas), sedangkan sepatutnya berita sebegini cuma kes picisan yang tidak sepatutnya termuat dalam berita global KECUALI KEPADA PIHAK-PIHAK YANG BERKEPENTINGAN...

Can't u smell sumthing fishy here??


13 das tembakan!:

Anonymous said... January 12, 2012 at 11:30 PM

Ini menunjukkan DSAI ni antara tokoh politik hebat dunia. Bukan cam pemimpin umngok. Satu sen tara guna. Curik duit rakyat. Sebar fitnah. Rasuah.

Anonymous said... January 12, 2012 at 11:48 PM

Hehe..hebat beb..hebat pemimpin mcm ni la yahudi suka sangat..yg kowtim ngn yahudi.peliwat,penzina..pasni leh la yahudi jadikan boneka...kau x fikir ke,yg si yahudi mabuk sibuk2 sgt ni kenapa?

Anonymous said... January 13, 2012 at 12:09 AM

Pemimpin Umngok yang salah guna kuasa, rompak duit rakyat, rasuah, sebar fitnah, menyusah kan rakyat dan kepimpinan lemah.. lagi la yahudi suke.

Isu DSAI tak bersalah ni.. bukan wartawan yahudi je sebok2 lapor. satu dunia kot. itula ko.. duduk dalam gua buat fitnah je. satu bende pon x tau. asal branding yahudi je.. agent yahudi. ko makan MCD, pkai computer intel tue.. Agent yahudi jugak ke? bodo punye orang. x gi skolah ke dulu? patot la bodo.

Anonymous said... January 13, 2012 at 12:56 AM

HIDUP DSAI!! KALAU ISRAEL PUN RESPEK,, BAYANGKAN NEGARA2 LAIN!!

Anonymous said... January 13, 2012 at 1:27 AM

bertahun2 BN memerintah...negara semakin maju n rakyat hari ini bersyukur dapat menerima kurniaaan allah seperti keamanan n kebolehan saraan hidup....baik pakatan rakyat sape kate x korup?...bohong ar kalau x der korup n curi duit rakyat...kalau x mane dtg nye fuction2 yg diorg wat...x payah sibuk2 tukar kerajaan n skrang kerajaan yg ade alhamdulilah masih relevan...mmmg ceramah pakatan mmg kutip duit seolah2 nk bantu tukar kerajaan...sape taw duit yg dikutip tu g mane?...sape yg x bersyukur kerajaan yg skrang mmg x mensyukuri nikmat allah yg berikan...malaysia adalah salah satu negara islam yg masih bertahan n mempunyai pemimpin menyuarakan lantang mengenai palestin hubungan negara islam lain...cube anda fikirkan brp org shj yg tinggal pemimpin no 1 betul2 berani menentang musuh islam...saadam, gaddafi, yaser arafat ...mereka ini semua telah meningal dunia akibat tekanan seperti peperangan n pembenrontakan dalaman negara...sekrang sila lihat negara yg ditukar kerajaan melalui tekanan dalaman......sy telah merantau di asia tenggara ...namun...setibanya sy balik d malaysia sy bersyukur...sy boleh melihat kedamaian yg ade...lagi 1 faktor geografi kita yg selamat n ramai pelancong dtg....bg mereka selalu meniup semangat rakyat susah..merupakan agen PR yg TULI yg BENAK tentang keamanan n kesejahteraan anugerah illahi...ingat...kita pernah dijajah dahulu...bila kt dijajah rakyat senang ke susah?..percayalah..jika kita tukar kerajaan bererti kt mengalu2kan kedatgan penjajah versi baru....mungkin mereka lebih aggresif tidak menggunakan kekerasan...tp kita akan terkena secara halus n lama kelamaan org melayu, bumiputera dan islam dinafikan hak mereka...jelas disini..mereka akan menggunakan ape jua peluang dan kelemahan kita yg ada...jika lambat sedar..baru nk tepuk dahi..dah terlambat...mereka sudah siapkan umpan untuk kita hari ini dan akan melalaikan kita....ingat..undi anda penentu anak2 n keluarga anda ke mana...undi terdahulu n kekal menyokong BN telah membuahkan hasil pencapaian ank2 kita hari ini...jg ank2 kita terutama yg boleh mengundi ini dirosakkan dgn emosi berpolitik kotor PR...umpama ibu dah ayah telah membuat rumah..anak2 merobohkan rumah kerana tohmahan org...mana jasa anak2?...renung2kan...

Anonymous said... January 13, 2012 at 10:05 AM

Ok bang.. panjang tul penjelasan abang. the point is, abang penah ke rase PR memerintah keseluruhan kerajaan? belum lagi kan??? So mane abang tau tak aman. mane abang tau x maju?? Klau pemimpin UMNGOK sekarang yang merompak duit rakyat secare besar-besaran abang kate negare still maju n okey.. Why not kite tengok PR plak memerintah. Mane tau lagi maju. kite ade hak mengundikan.. klau PR x bagus, pangkah la UMNO balik. Ape ade hal.

Anonymous said... January 13, 2012 at 10:42 AM

hebat sgtkah PR memerintah ni? betulkan aku kalau salah. sdh terang lg bersuluh, kelemahan pembangkang x perlulah nak disebutkan. padang bola sepak pkns kat shah alam diambil sebab kerana nak pembangunan yg x munasabah. madrasah 100thn yg lahirkan ramai ilmuwan islam nak dirobohkan. tanah org melayu kat penang hbs diambilalih sampaikan ada bengkel hakmilik tanah sendiri dirobohkan kononnya tu tanah kjaan. ini yg dikatakan kjaan PR yg bagus? aloo kawan, jgn nanti tersalah bg kuasa, maruah bangsa & tanah tergadai. kalau x suka dgn kerajaan ari ni, pindahlah duduk mana2 negara yg dirasakan bagus sgt. pastu buat perbandingan. ni lah masalahnya kalau jd katak bwh tempurung, tak pernah tgk negara jiran lain, tak pernah rasa erti susah tempat lain. tak pernah fikir knapa org semua berpusus2 nak dok msia, meniaga kat msia sebab msia negara Islam yg terbaik. hmmm, tak reti nak bersyukur dgn segala kebaikan &keamanan dinegara hari ni. tp suka hati nak tuduh kjaan BN zalim, korup etc. budak sekolah tadika pun reti nak ucap terima kasih...

Anonymous said... January 13, 2012 at 11:55 AM

ni la org yg duduk skali dlm kuil yahudi.pembangkang xkn mengaku slh sndri.tu maknanye diorg dh buta hati.

Anonymous said... January 13, 2012 at 2:55 PM

Budak sekolah tadika. perompak bagi gule-gule pon die cakap time kasih. same la cam ko. bodo piang.orang kerajaan balon duit rakyat 250juta masuk tembolok sendiri pon still nk time kaseh ke? ckap bodo marah.

Anonymous said... January 13, 2012 at 3:03 PM

ade lagi orang bodo x skolah duk sokong UMNGOK perompak ni. Aku pelik betul la. UMNGOK tue rompak duit ko bayar cukai, ko x nampak-nampak lagi ke? Ape lah bebal manusia cmni. Malas nak komen ape dah. Dasar bodoh piang, x boleh diselamatkan lagi. Meroyan la ko sorang-sorang. Rakyat sume da bole pikir. PRU13 ni. Hancus la UMNGOK perompak.

Anonymous said... January 13, 2012 at 3:11 PM

'HIDUP DSAI!! KALAU ISRAEL PUN RESPEK,, BAYANGKAN NEGARA2 LAIN!!' Yahudi respek DSAI? Dalam AL-quran sudah cakap Yahudi adalah manusia yang bangga dgn bangsa dia je.... Nabi Muhammad pun dia xanggap nabi... ini pula nak respek DSAI... hahaha ada akal fikir...
susah sangat sama-samalah kita berdoa pada Allah minta selamatkan diri dari fitnah dunia akhir zaman...

Anonymous said... January 17, 2012 at 1:19 PM

kalau korang ni PANDAI sgt,cuber senaraikan apa kehebatan anwar smpi disanjung2 si yahudi.korang sibodoh2 yg kata anwar hebat ni.setakat ceramah je pandai.masa kd tpm dulu apa jasa dia?belagak pandai komen psl branding intel la apa.bodoh punya pencacai anwar

Anonymous said... January 17, 2012 at 1:26 PM

haha..btl2.masa sek ren bodoh,menengah pun bodoh..tau2 nk ikut org jer..org demo korg pun nk demo tp bodoh!pencacai.byk sgt baca haramkah la tu

 
Top