GENDANG PERANG YANG TAK PERLU DILAYAN!

kecoh kepala2 juak PRiot bermesyuarat dan mengeluarkan kenyataan media berhubung PRU13. mungkin mereka tidak sabar2 lagi untuk kalah dengan memalukan. sampai anuwar sendiri menjadi tok nujum yang paling lawak abad ini (KLIK!)

semua tindak-tanduk mereka kini hanya berniat supaya kerajaan mempercepatkan PRU13, termasuk juga mengerah beruk2 kuning membangang sekali lagi di atas jalanraya dalam demo BERSIH II. semua ini nawaitunya hanya untuk menyelamatkan ‘anu’ anuwar ibrahim dari terdampar gersang sekali lagi di dalam penjara sungai buloh. cuma itu last resort yang mereka ada.

BN tak pernah takut untuk berhadapan dengan PRiot memandangkan kita masih bernuansa juara. dengan momentum kemenangan demi kemenangan di setiap PRK terbaru termasuk PRN sarawak, BN sudah punya formula untuk ‘menjinakkan’ mereka.

cuma sekarang BN tak perlu mengikut rentak gendang sumbang yang mereka makin menggila palukan. jangan dilayan orang2 gila... masih banyak kepentingan rakyat dan negara yang perlu diutamakan.

ironiknya mereka secara tidak langsung cuba untuk mendesak kerajaan membubarkan parlimen dengan mengadakan PRU13, tetapi di negeri2 yang mereka ‘jajah’ segan silu pula untuk membubarkan DUN. sampaikan keluar kenyataan tidak akan diadakan serentak dengan PRU13.

sudah terlalu banyak ‘politicing’ yang kerajaan BN terjerat kerana melayan rentak mereka, sampai kerajaan dan negara kelihatan seperti lemah dan celaru. pembangkang yang baik akan membentuk sebuah kerajaan yang baik. masanya kini untuk membentuk kerajaan yang lebih baik... harap anuwar disumbat secepatnya ke penjara supaya tiada lagi anasir bebal dan busuk dalam politik negara!

Comments

Yb Raz said…
dorang ni keling..dap cakap taknak buat pilihanraya..tiba tiba gayboy ni kecoh pasal pilihanraya..berterabur saf dorang ni kekeke
Anonymous said…
PKR ptot ditukaq PGR baru gempak PGR ( Parti Gay Rakyat) bakal2 pnghuni Neraka Jahana..itu bukan kata BN! Itu kata. PKR dn PaS dlm ceramah2Nya. AMIB moda Dato Seri Anwar Beerahim cepat2 disula kan