VIDEO DIEDAR DI KAMPUNG CINA: BEZANYA ANUWAR & CSL...

merujuk berita dari portal malaysiakini video seks anuwar mula diedarkan di kampung2 cina. gua tak nak ulas tentang siapakah dalang di sebalik pengedaran video tersebut. (walaupun beruk2 PRiot sudah pasti akan melemparkan tuduhan terhadap UMNO-BN)

gua nak ulas sekarang tentang penerimaan kaum cina tentang isu tersebut. menurut perbualan santai dengan beberapa orang rakan2 gua yang berbangsa cina... anuwar akan ditolak jika video tersebut ditonton oleh kaum cina. ini kerana anuwar berbohong, berdolak-dalik dengan pelbagai alasan dan menafikan dirinya di dalam video kontroversi tersebut. sesiapapun yang menonton pasti jelas mengakui sosok anuwar di dalam video itu. mungkin di lidah masih menafikan, tapi di hati & minda pasti berkecamuk kesal.

menurut kawan cina gua; bukan satu permasalahan besar bagi masyarakat cina tentang seseorang yang melakukan hubungan luar nikah atau hubungan sesama jantina, tetapi masalah anuwar adalah dia cuba BERBOHONG DAN TERUS BERBOHONG! kawan gua cakap orang cina cukup pantang & benci dengan manusia pembohong...

ds chua soi lek adalah contoh terbaik mentafsir penerimaan masyarakat cina bila beliau secara gentleman mengakui dirinya di dalam rakaman cctv dulu. beliau kini dilantik sebagai presiden MCA selepas mengaku bersalah dan meminta maaf.

sudah-sudahlah anuwar... lu semakin kantoi & mengantoikan!!


nantikan video pendedahan 1peluru mengenai perut anuwar.
.

Comments

Anonymous said…
Jgn sampai terkantoi & memalukan diri sendiri...

Punyai Kereta?
Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S