WARDINA TAK SABAR-SABAR NAK PERGI KE CERAMAH NIK AZIZ!!

Comments

Anonymous said…
Assalamualaikum w.b.t.

Apa kena-mengena Wardina tersilap dengan Nik Aziz?

Baik saudara muhasabah diri, takut sifat mazmumah memakan diri.

Dunia ini sementara, Akhirat itu kekal abadi...
Anonymous said…
minah ni ermm mmg tk berapa berkenan kes filem isap rokok pastu saman balik..........
Anonymous said…
xde per2 pon yg bleh dikatakan wardina nk g ceramah TGNA....ingat ade tersebut ker....
bg saya itu normal...smua org ade buat silap...pro or x...
awk nih cam dengki plak kat dia np....asik cr salah dia jer...x brape nk phm lah...
Anonymous said…
Wardina nak cari rezeki yang halal untuk menambah kebahgian keluarga dia, kita kan manusia yang tak lari dari kesilapan, maaf2 kan lah semoga org yg memaaf org lain pun mendapat berkat. Inshaallah...
Anonymous said…
Memang ketara sgt la dia ni anti kerajaan. Cuba perhatikan sewaktu mengulas sesuatu perkara yg berkaitan dgn perkara yg menunjukkan kebaikan anjuran kerajaan. Dia buat acuh tak acuh je... kalau "partner" nya yg mengulas dia buat seolah2 tak dengar dgn pura2 membaca catatan akhbar...... Mmg dah lama saya perhatikan.... Tak layak bertugas di TV3.....

- Bertam, Kepala Batas.
Tuan Tanah said…
dia ni mmg anti kerajaan pun..dulu masa baru2 jd pengacara tv3 aku tgk bukan main bagus lagi die nie..kalau duduk sblh lelaki mesti dia akan sandar pada bahagian yg x rapat pada lelaki tu..tapi sekarang siap tepuk tampar lagi..n 1 more thing die ni makin lame mcm makin gedik plak..aku mmg akan bukak tv before pg kejer.dah banyak kali aku perasan
Anonymous said…
anon 10.34...
jika semua maklum yang akhirat lebih kekal, kenapa semua penyokong PAS taksubkan n.ajis lebih dari rasul s.a.w??? segala tohmahan dan kata-kata kesat dari beliau dijadikan fatwa dan terlalu memuja beliau hingga sanggup bergaduh sesama islam..lain ke islam kat negara kita ni???
Anonymous said…
Memang betul apa yang Bertam komen tu. Aku pun perasan juga...
Anonymous said…
sory jadi an0n..hahahah saya serius tak suka dia jadi pengacara TV..bukan sy ja..mak saya pun tak suka...mana tak nya...dia baget dia tahu semua..pengacara yang sorg lagi tak sempat nak cakap dia menyampuk.jadi klu dia jadi pengacara mmg tak tgk la rancangan tu..MENYAMPAH! bagus la dia ubah cara hidup dia dr sgi luara..tapi kalau luaran ja elok ...dalam tak elok tak de guna juga....