ALAMAKKK!! SUHARDI PLAK NAK SAMAN BLOGGERS!!


huahahaaa... lepas wardina yang dulu khabarnya nak saman blogger tiba2 senyap, sekarang tukang skodeng cum 'pelakon terbaek' BERSHIT 2.0 ni plak nak saman bloggers bagi membuktikan dirinya difitnah. terbalikkan babak tidak membuktikan suhardi cuba untuk mencetus provokasi dan berbohong dengan berpura-pura pengsan/sawan bagi memburukkan imej polis. suhardi ada ke proof bagi membuktikan rakaman itu diterbalikkan?? jangan sampai blogger2 plak saman suhardi kerana memfitnah kami memfitnah dirinya... huahahaaa!!

masalahnya macam mana suhardi boleh jadi sampai 2 kali 'pengsan' - sekali semasa tangan terikat dan sekali lagi semasa tangan tidak terikat, lakonannya menjadi 'klimak' kepada filem pendek yang dihasilkan untuk memburukkan imej polis.

selain itu 'lakonan' suhardi juga di spekulasikan oleh blogger2 pembangkang untuk memanipulasi 'penderitaan'nya semasa ditangkap polis hingga mengakibatkan kematian. sehinggalah blog PAPAGOMO (klik!) mendedahkan konspirasi terancang blogger2 pembangkang yang cuba mengaitkan suhardi dengan arwah baharudin ahmad... samanlah suhardi jika fikirkan lu di pihak yang benar, jangan lupa pasangan2 yang lu 'terjah' dalam rakaman skodeng lu jugak ada hak untuk kemukakan saman malu terhadap lu! baca pendedahan blog MYMASSA di sini (klik!)

blogger PantatkanRakyat yang tengah berunding pasal diskaun saman malu ds rais yatim pun nampaknya sokong Suhardi saman blogger proBN... tak dapat terima hakikat lu orang je suka memfitnah ke??? hahaa SILA KLIK SINI!


إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ مُسْرِفٌ كَذَّابٌ
“Sesungguhnya ALLAH tidak memberikan petunjuk bagi orang-orang yang melampaui batas lagi pendusta!”
(QS. Al Mukmin : 28)
.

Comments

Anonymous said…
sesungguhnya kasih sayang Allah mendahului kemurkaannya.bertaubat sblm terlambat...

"Punyai Kereta?
Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S"